lørdag den 29. marts 2014

Sakura


Tilbage på Grier 

Hej, så er den første uge tilbage på Grier ovre, nu er der kun 9 uger tilbage før den 3 måneder lang Sommerferie! Jeg glæder mig rigtig meget, også bare til at det bliver shorts og kjole vejr.
I går var jeg ude at spise med pigerne (Mackenzie, Olivia, Marissa og Caitlin). Vi var ude at spise på Sakura, som er en japansk restaurant i Altona.  Det smagte virkelig lækkert og det var godt at komme lidt væk fra Grier skolen. Vi var også på Sweet frog ”frozen yogurt”, som jo også altid er et godt sted.

I aften skal jeg til Grier dance, jeg tager en kjole på fra helt tilbage til 8 klasse skolebal (nu må vi se om jeg kan få den på), og på søndag skal jeg til Wallmart! (haha, det er bare en dagligvare butik).

Mackenzie og jeg tager hen til the art building nuJ

Knus.
Ps. Jeg skal nok prøver at skrive noget mere. 







Sakura med pigerne: Olivia, Marissa, Mackenzie, Caitlin og mig










Roomie love.




Sweet frog



The summer diet (haha).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar