torsdag den 3. april 2014

First weekend back


April 2014-04-03
Grier Dance

Den første weekend efter Springbreak, holdte Grier et maske bal. Det er mit andet dance at boarding school. Dances er okay, ikke de vildeste fester (hahah). Ja, faktisk er det nærmeste sjovere at dress up than going to the actually party, men sådan er det. Nu forstå jeg lige pludselig at amerikanse unge tager til Europa for at feste. I guess det er sundere for mig at være til de her fester, så jeg ikke drikker hjernen ud eller indtager alle de kalorie fyldte drinks og øl (looking at the brightsideJ ). Ellers sker der ikke så meget her, der er snart kun 8 uger tilbage af skole! Glæder mig så meget til sommer! Har allerede massere af sjove planer for sommeren!
  • ·      Starter ud med Danmark, hvor jeg bare nyder den danske sommer med familie og venner.
  • ·      Slutningen af juni er der Roskilde med venner fra DK og USA.
  • ·      Flyver tilbage til NYC d. 11 juli 
  • ·       Så går turen til Chicago for pre-college SAIC (The arts of Chicago).
  • ·      D. 1 august tager Mackenzie og jeg til Lolllapalooza, som er en 3 dags lang festival i central Chicago,
  • ·      Flyver tilbage til NYC for at være sammen med min familie i NYC
  • ·      Omkring d. 16 august tager min familie og jeg til Minnesota, for at være sammen med min amerikanske familie.
  • ·      Bliver i Minnesota til ca. d. 1 september
  • ·      Tager tilbage til Grier d. 4 september

Senior året starter

Knus :) 
-Lærke 

Her er nogle billeder fra The Dance: 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar