torsdag den 27. februar 2014

Weekends weekends


Weekends 

Så er det snart spring break! Jeg glæder mig så meget, til at komme hjem til Danmark og holder en pause fra skolen. Jeg har ikke lige haft tid til at skrive på det sidste, men der er sket en masse i weekenderne og hverdagen har været fyldt op med sports og lektier.
De sidste par weekender har gået med at være på forskellige ture, som skole tilbyder. Jeg har  blandt andet været ude at spise på en japansk restaurant Sakura med pigerne, det var så lækkert. Jeg har også været en tur downtown Pennstate, som er en hyggelig lille college by. Det var rigtig dejligt vejr i Pennstate og de havde nogle små specielle butikker, som man ikke kan finde alle steder. Jeg er lidt irriteret over vejret hele tiden går fra forårs isht vejr til snevejr.
Jeg glæder mig rigtig meget til foråret kommer, for vejret er så trist og gråt. Mackenzie og jeg har fået bestilt billetter til Roskilde også har jeg fået sendt min application til SAIC for the art summer program, som jeg håber at jeg kommer ind på. Efter Springbreak er der kun 2 måneder tilbage af skole! Også har vi sommerferieJ Jeg har allerede lagt en masse planer for sommeren, som jeg glæder mig til. I dag havde vi lab day, dvs. at modulerne er dobbelt så lange og fagene er spredt ud på onsdag og torsdag. Lab dagene føles altid kortere, så det har ikke været en så slem dag. I går var jeg i Pennstate for at se Beauty and the beast musical med nogle piger, jeg er begyndt at holde meget mere af musicals. Før kunne jeg ikke fordrage at se dem, men nu er jeg faktisk underholdt (hihi). For nogle uger siden var jeg inde og se ”Forever lasting love”, en cheesy teen movie, hvor plottet er ret simpelt, den var meget underholdene, men en slags 1 gangs forestilling (har ikke brug for at se den igen).  Jeg har ikke meldt mig på nogen ture her i den kommende weekend, for ville hellere have en afslappende weekend. Har en god nyhed, jeg ved hvem jeg skal bo på værelse med næste år. Og jeg skal heldigvis ikke bo i The main building, det er ret dejligt at vide. 


AP art class er jeg igang med det her billed i watercolor , som forstiller en drøm jeg havde.


Et billed fra Pittsburg


Fik denne her søde bamse fra Lynn og John på Valentins dag


Synes bare det var et stemnings billed af en af de mange stuer på Grier, vejret her er så trist...


Min roomie og jeg på Sakura


Japansk mad er lækkert.


Pennstate, Olivia og roomie.


The green bowl, asian food. 

Pennstate, abar er til højre for mig, hun elsker dansk og vil så gerne lære det, så hende og jeg har små samtaler på dansk:) Også olivia til venstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar