mandag den 10. februar 2014

Grå og kedelig


February

De sidste par uger har jeg lavet en hel masse! For ca 2 uger siden var jeg til en Jay Z koncert ved Penn State college, med Grier pigerne. Det var en hel vild fed koncert! Jeg har aldrig rigtig kunne lide rap osv.. Men Jay Z var overdrevet god live. Og han optrådte dog også med nogle velkendte sange med lidt rap i for eksemple ”Forever young” ”Empire State of mind” og ”drunk in love.”
Det sidste nummer han spillede var ”Forever young” det var rigtig smukt, for alle i salen tog deres mobiler ud så hele salen lyste op, det kom til at lige en klar stjerne himmel. Nok noget at det smukkeste jeg har oplevet, med hensyn til live musik.

Ugen efter var jeg til et Kisky maske dance med pigerne fra mit hus. Kisky er en drenge boarding school, som ligger nær Pittsburg. Det føltes som at nogen havde hevet mig tilbage til 7 klasse fester (haha). Det var nu meget underholde alligevel, selvom jeg savner måske lidt de danske fester/byture…

I går var Mackenzie og jeg i Altona mall, hvor jeg fik købt: nogle køkken ting, CD (Ed Sheeran), Filmene About Time (som for dig til at tænke over hvor precious moments kan være), og 27 dresses (romantisk komedie) også til sidst en trøje. Det var rigtig hyggeligt, vi spiste på et Wok sted. Jeg synes alle amerikanske malls minder om hinanden, de har alle sammen en Macy’s, Holister og Victoria secrets. På vej hjem hørte Mackenzie til Disney sange, meget underholdene.

Lige nu har jeg været til yoga og senere om en halv time skal jeg til balletJ

Håber i alle sammen har det godt i Danmark. 
Knus!
Ps. Jeg har fået min periode karakter fra art history som ligger på 93% = A
Også tog jeg en chemestry test i dag, hvor jeg fik 91% = A Også fik jeg min chemestry karakter som er 97% = A+ Så Skole går Pt godt, men frygter dog lidt min fransk karakter, men det går nok. Nu er det kun 4 uger til jeg er hjemme i DK

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar