tirsdag den 14. januar 2014

GRIER!

Out in the middle of nowhere 

Grier ligger tæt på en lille by Tyrone i Pennsylvania, det ligger omgivet af skov og natur. Så der er ikke meget her ude, men det gør ikke så meget siden jeg tit er i New York og kommer hjem til Sorgenfri (som faktisk virker helt by agtig i forhold til Grier). Jeg vil tro at foråret, sommer er rigtig flot. 
Alle bygninger er hvide og vores special program bygninger er virkelig godt udstyret, så som the dance studio og art room. 

I søndags flyttede jeg officielt ind på Grier pige kostskole, Jeg bor i hovedbygningen, på 2 sal værelse F34. Jeg deler værelse med en pige fra New Jersey, som hedder Olivia. 
Min roomate og jeg er meget forskellige og vores værelse er beregnet til 1 person, så jeg ved ikke om jeg skifter værelse endnu, har fået et tilbud til at bo med en elev, som har det samme program som mig. Det finder jeg ud af hen af vejen. 

Der er sket rigtig meget på de sidste dage her på Grier, det følelses som om jeg har været her i meget længere tid. Jeg har på en måde vænnet mig til systemet og livet på skolen, jeg har indrettet min del af værelset, og organiserede min ting. 
Igår var den første skole dag, jeg tog en mat test og en engelsk test. Jeg ved ikke hvordan de er gået, men jeg behøvede ikke tage matematik. Først til næste år, for de vil gerne have at jeg fokusere på mine art klasser, så jeg kan komme ind på et art colleget. Så mit skema ser PT. Sådan her ud: 
  1. Honors art history
  2. French 2
  3. English 2
  4. Painting 
  5. AP art portfolio
  6. Lunch
  7. Graphic art
  8. Chemistry 
Skolen ender kl. 2.35 pm. derefter kan man lave aktiviteter, man skal mindst lave 1 times sport hverdag. Jeg har signed up for: 
  • Monday: Yoga og ballet
  • Tuesday: Body sculpt og riding
  • Wednesday: ballet
  • Thursday: Body sculpt og riding 
Fredag er der ikke nogle sports hold, kun for varsity udøverne. 

I weekenderne har de også en masse trips man kan tage på, for eksempel bowling, shopping in malls, skiture osv.. 
Jeg har det rigtig godt her, jeg har fået en masse veninder fra usa, mexico og tyskland. 
Jeg glæder mig til de næste mange dage her på Grier! 

Her er nogle billeder fra Grier 
 Min seng er farverig

 Min roomies seng og min.

 Mit skrivebords hjørne.

 Mit skab


 Min roomies side af værelset, hun kan rigtig godt lide rap og metal rock.

 Grier's hovedbygning.


 Yup, this is all there is.... looks like this everywhere you look.


 En af opholdstuerne


Nogle gange er der en af eleverne der spiller klaver her, og det lyder for det meste virkelig godt. Når de siger de ikke kan spille, er de usually virkelig gode... Ellers er det bare mig, som hurtig bliver imponerede over folk der kan spille klaver.  


Knus :)
Lærke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar