søndag den 19. januar 2014

Leesburg Outlet


Pladask

Faldt ud af min seng af bare forvirring. For jeg vidste ikke rigtig hvad klokken var, eller mere vigtig, hvor jeg rent faktisk var? For i fredags flyttede jeg værelse, til en hel anden del af Grier.
Jeg er flyttet til Cardinal Cottage, som er et hvidt hus, med 10 værelser dvs. 20 piger.
Før boede jeg i Maine = hovedbygning af Grier. Der var så frygtelige mange piger. Ikke fordi jeg ikke synes de er søde, men  pga. konstant støj og følelsen af at man bor op og ned af hinanden..
Jeg har det rigtig godt i mit nye værelse, som jeg deler med en rigtig sød pige  ved navn Mackenzie. Hun kan rigtig godt lide John Lennon/ The Beatles, og vi har de samme interesser, så som: Hun har redet heste, kan godt lide at se film og ikke mindst er hun i AP art porte-folio, ligesom mig (som vi har sammen, midt på skoledagen). Hun er virkelig dygtig, og er allerede kommet ind på et rigtig godt kunst college i London (så heldig!).

Da jeg faldt ud af sengen, pladask! Litterally på PLADASK på maven. Var jeg mest konfus over hvad klokken var, fordi jeg skulle nå en bus til Leesburg klokken 9. Men jeg var så konfus at jeg troede at det var kl. 8.00am og den var 7.53am så på 7 minutter var jeg omklædt, havde makeup på, børstede mine tænder, og pakke min taske for Leesburg Outlet. Først efter jeg var hel klar, fandt jeg ud af det var kl.9.00am. På den lyse side var jeg allerede klar til 4 timers bus tur. Ja, 4 timer i en bus bare for et outlet (vi var 20 piger afsted)….. Det lyder ret absurd, men jeg manglede tøj, især sokker.

Leesburg Outlet, var fantastisk! Der var rigtig mange lækre ting, som var sat ned. Jeg fik blandt andet 2 Nike trainers til sådan 50$ per par, de var 50% off fra US pris, så det kunne jeg ikke stå for. Og desuden manglede jeg almindelige sko, for har kun vinter sko her (ups, my bad I forgot normal shoes at home J).
Også fik jeg også et jogging sæt fra Juicy couture, som man ikke kan overleve uden, på Grier campus.
Jeg er rigtig glad for alle de mange ting, jeg fik purchased i dag!

Jeg er også rigtig glad, fordi huset har et køkken. Så jeg kan lave min egen mad, I stedet for at spise i cafeteriaet, som er meget fed mad. Og det ville være ret uheldigt, hvis jeg fra petite blev til supersize… I morgen tager jeg på Wallmart turen, for at købe lidt sundt.

Knus –Lærke


Min nye seng, "yes jeg har ikke en køjeseng!"


Værelset er meget større, hvor man rent faktisk kan gå rundt:) 


Mackenzie og jeg har et badeværelse for os selv! Vi er de eneste i dette hus, som ikke skal dele fire piger om 1, så heldigt! 



Køkkenet, et rigtig stort amerikansk samtale køkken med en åben stue til :) 


Converse outlet, købte faktisk ikke noget her, men synes bare at det var et sejt billed.


 Min fangst fra outlettet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar