torsdag den 20. juni 2013

Wicked Birthday

Broadway show for the last time.

I tirsdags havde jeg rigtig fødselsdag (17år), så jeg mødes med min sødeste YFU veninde (Ina) til morgenmad på Le pain. hun skulle købe nogle løbe sko, så vi tog i Nike store også derefter tog jeg dowtown, for at se på min guitar case, men jeg vidste ikke om det skulle være en hard case eller en blød. Så jeg endte med ikke at købe den, men i stedet sad jeg i Guitar center og spillede på de akustiske guitarer, hvilket var meget underholdene. Da jeg kom hjem fik jeg mine gaver af Lynn og john, jeg fik en halskæde shaped like a heart with wings, med små diamanter på hjertet fra Zales, også fik jeg nogle penge og løbesko som jeg fik om torsdagen d. 20 juni. De havde også skrevet det sødeste kort, som gjorde mig rigtig glad. Også bagefter tog vi til Times Square og spiste på en Italiensk restaurant og så Wicked på Broadway. Wicked er så morsomt og sangene er fantastiske! Det er mit absolute ynglings Broadway show jeg har set hele mit ophold. Jeg har trods alt se en masse, både Annie, Elf, Once, + nogle andre teater stykker som ikke var på broadway. Jeg elskede det virkelig! Så hvis du nogensinde vil se et Broadway show se det.

Knus.
Her er billeder fra middagen.

 Morgenmad med ina pigen. 

 Downtown.

Italiensk.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar