torsdag den 20. juni 2013

Brooklyn for the last time

Downtown for the last time.

I onsdags mødes jeg en sidste gang med min fantastiske repræsentant fra YFU Cheyenne, vi mødes nede i downtown for lunch. Vi fik en lækker burger og snakkede om mit år som exchangestudent, jeg har mødes med hende nogle gange igennem dette år, vi har haft det rigtig sjovt sammen med biograf turer, aftensmad, nails salon, pizza crawl.

Derefter tog jeg uptown igen, da jeg kom hjem begyndte jeg at pakke nogle af mine ting ned i den første kuffert. Der var så mange ting, som ikke kunne være i kufferten fordi der var overvægt, men heldigvis havde jeg en til kuffert. Så jeg pakkede den 1 færdig og derefter tog jeg ned downtown igen for at købe min guitar taske til flyve turen. Jeg mødes med min ven Chad og han tog med mig der ned, og efter tog vi et smut forbi Brooklyn bridge en sidste gang. For jeg ville gerne havde den sidste is af Ice cream factory, som er den bedste is i NY.
Vejret var skønt så vi gik lidt rundt i Brooklyn, og snakkede om for 5 måneder siden, hvor han sagde til mig at der var lang tid til at jeg skulle rejse, men tiden fløj afsted! Jeg sagde farvel til Chad og tog hjem.

Da jeg kom hjem sad jeg og snakkede med John og så lidt sport, vi fik thai take away også fik jeg skrevet nogle farvel breve til nogle af mine venner og min kick-boxing træner Master P.

Så her er nogle billeder fra i onsdags.
Knus.

 Pakke situation 

 2 store kufferter 
 Mit dejlige skrivebord, hvor jeg har brugt utalige aftener.

 Tusind tak til de venner og familie som har sendt mig de mest betænktsomme breve og hilsner:)
Det her er et billed af stakken, fra hele året..

Cheyenne og jeg, spiser amerikansk lunch. 

 I'm gonna miss these kind of burgers...

 Det er et meget uheldigt billed af mig som spiser min is, men det viser også hvor meget jeg nyder den.

 Chad med Manhattan i baggrunden. 

 Ice cream factory

 Manhattan 

    Kommer til at savne min nicest friend Chad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar