torsdag den 20. juni 2013

Last whole day!

Tog med Jessie i The Bronze Zoo i dag, for at mødes med hendes far, som arbejder der. Vi kom gratis ind og fik frokost, så det var meget fedt. Også  så vi en hel masse flotte dyr; Sne leoparder, løver, aber, fugle og fik vi specielt lov til at fodre girafferne! Det var så sjovt, de har nemlig de længste tunger som er lilla. Har aldrig været så tæt på en giraf i mit liv før! Det var så hyggeligt at stå og fodre dem.
The Bronze Zoo er så stor, man går og går hele dagen, så vi var ret udmattet da vi tog hjem med bussen omkring 4 tiden. Jeg sagde farvel til Jessie og jeg gav hende en Journal, hvor jeg havde klistret billeder ind af hende og jeg, fra billeder igennem året. Også gav jeg hende et pilgrim armbånd og en stjerne halskæde. Hun blev rigtig glad for alle garverne, så det var skønt. Men det er ikke sidste gang jeg ser Jessie, hun kommer og besøger mig næste år i DK! Det glæder jeg mig allerede til, siden hun er min bedste veninde jeg har fået her.

Da jeg kom hjem, fik jeg lige skrevet et indlæg også tog Lynn, Luka og jeg til nike store på 5th avenue, hvor både Luka og jeg fik nye Nike sko. Jeg fik nogle rigtig gode gode løbe sko, som jeg tager med tilbage til Danmark. Jeg regner med at tage en sidste løbe tur nede ved East river, før jeg tager afsted imorgen kl. 1 pm.
Lynn hjalp mig med at pakke de sidste ting ned i mine kufferter, så nu er jeg klar to go.
Knus.

Her er billeder fra zoo besøget.



 Søløve. 


 Geden sagde hej:)

 Giraffen tog min mad. 



 Prøv at se hvor lang tungen var. 







I'm gonna miss this girl so much! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar