onsdag den 12. juni 2013

Happy Birthday Valentina

Hi Guys

I dag tog jeg til "the great lawn" som ligger uptown i Central Park, det er en skøn stor græsplæne, hvor folk soler sig og har picnics. Jeg kom lidt før fordi jeg alligevel var på the West side, for at tage afsked med min guitar lærer. Så jeg havde tid til at puttede musik i ørene og sole mig, det er så skønt med sol og sommer endelig er her! Efter en times tid tog jeg hen til fødselsdagen, der var en masse jeg ikke rigtig kendte da jeg kender Valentina fra teater stykket Anonmymous, men det var festlig nok. Det var en masse snacks, som vi spiste i løbet af fødselsdagen. Jeg gav hende "The note book, en pung og en hjemmelavet halskæde," Også havde jeg skrevet en fødselsdags hilsen i et hjemmelavet kort.
Ved 6pm tiden tog vi downtown til et dumpling sted, hvor vi fik nogle lækre dumplings. På vej hjem fulgtes jeg med Emma, Emma, Marisa, Joe og Julia uptown to the west side.
Julia og jeg gik igennem Central Park til the East side, det var en smuk aften, i søen så vi skildpadder og en kæmpe orange fisk! Vi tog også et lille kig på Strand's bøger, jeg elsker at købe bøger, men da jeg har brugt en masse penge her i NYC, prøver jeg kun at købe de nødvendige ting.
Well.. det er ikke løgn når folk siger at New york City er et af de dyreste steder at leve, for jeg havde aldrig drømt at bruge så mange penge på mit udvekslings år, som jeg har.
Men det er godt at jeg har de dejligste forældre, som er forstående.
Men bare rolig mor og far jeg er hjemme om 10 dage:)

Håber at i nyder sommer vejret
Knus.

 happy Birthday Val! 

 Central Park "THE PLACE"
Michelle og jeg:) 

Emma eating fluff! 



Melanie, Kate og Emma alle fra CGPS 

Marisa og Julia 

VAL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar