fredag den 14. juni 2013

Enya's Graduation

Sommerferie er begyndt at ligne ferie, fordi alle dagene er begyndt at flyde sammen. Jeg har ingen fornemmelse af tid og dato, men imorgen er der kun 1 uge til at jeg vender snuden hjem igen.
De seneste dage har jeg nydt hvert eneste sekund, af min sidste tid som en exchangestudent i NYC. 
I dag var det dejligt solskins vejr, så jeg tog en lang gå tur i Central Park. Efter da jeg kom hjem tog jeg ud og løbe ned ved East river i regn vejr. Ved 7pm tiden gik Enya og jeg nogle blocks hen til biografen, det dejlige ved biografer her er at de er overalt, så man kan gå hjemme fra 10 min før filmen starter. 
Enya og jeg så den nye super mand film "A man of steel," jeg elsker action super helte film, så jeg synes den var rigtig god, although bat man fimene er bedre. (det er vil bare smag og behag). 
Da vi kom hjem pakkede jeg til stranden, som jeg tager hen til imorgen med nogle af mine veninder. 
Jeg glæder mig rigtig meget til at nyde solen og bade, også skal vi også til et kæmpe aquarium som ligger lige ved siden af stranden. 

I går tog jeg om morgen til Enya's graduation fra Steven Gaynor's skole, der var ca. 25 students der graduerede. Hun skal begynde i high school på en kost high school i Pennsylvania efter sommerferien, det bliver rigtig godt for hende med hendes hest og at bo med venner. Steven Gaynor's skole ligger nogle blocks fra Columbia prep, på upper west side. 

Efter tog jeg downtown med Ina og shoppede, de sidste ting før jeg tager hjem. Det var rigtig hyggeligt at gå rundt i Soho, jeg kommer sådan til at savne downtown og dens små hyggelige gader med de fineste butikker, hvor man kan finde de bedste fund. 
Vi gik senere hen til Wallstreet hvor vi mødes ved the city hall med Caroline (som også kommer fra DK). Vi delte en lækker stor italiensk pizza på Pearl street. 
Det begyndte at regne da vi var på vej hjem til mig, så klog som jeg nu er havde jeg taget en paraply, men det havde de andre ikke husket (hihi), så der blev klemt under paraplyen. (det nyttet ikke rigtig noget, så til sidst gik de to andre ude i regnen. Vi købte Ben and Jerry's som vi nød hjemme hos mig, mens vi så Sex and the City. 
Jeg elsker at se Sex and the City, pga det foregår i New York City så det er rigtig sjovt at se byen på TV, som jeg går casually rundt i til hverdagen. 

På mandag skal jeg holde min fødselsdag i Central Park på the Great Lawn, så jeg krydser fingre for at det bliver solskin, selvom indtil videre ser det ikke så godt ud. (håber lidt på at vejr udsigten lyver). 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar