mandag den 17. juni 2013

Rain, rain at the Moma

I søndags tog jeg en tur til Moma med min veninde Jess, for der var en speciel exhibition "rain room."
Det var en meget speciel exhibition med regn i et stort mørkt rum. Der hvor man gik ville det ikke regne, men alle andre steder ville det øse ned. Så vi stilte os i kø i ca. 3 timer og 20 min for de ca. 8 min vi var der inde. 3 timer og 20 min lyder lang tid sidde og vente, men i London havde folk ventet i 9 timer bare for den helt samme exhibition, og vi snakkede og grinte så det gik hurtigt. Vente tiden var helt klart det værd, for det var helt utrolig at gå rundt i regn uden at blive ramt af regnen. Grunden til at at køen var så lang, var fordi kunsteren ikke ville have nogen time limited for folk, så nogle folk gik rundt inde i lokalet for 20 min. Hvilket skabte en kæde reaktion, så alle ventede længere tid og syntes at de fortjente lang tid i rummet.

Efter tog vi på en Mexicansk Chipolte, hvor vi fik sent frokost. På vej hjem, tog vi et smut forbi Central Park, hvor vi så nogle vildt gode street performers. Det er ret amazing hvor meget en krop er i stand til at gøre. Der var nærmest ikke noget de ikke kunne udøve. Der var blandt andet en mand som hoppede over 4 mennesker også en der kunne lave flikflak på sammen sted i træk.

Jeg så også et område af Central Park, hvor jeg aldrig har gået. Det lignede nærmest helt Gels skov, med små snoede veje og små vand løb. Jeg glæder mig til at se den danske natur, når jeg kommer hjem og gå lange turer med min Müsli hund. Den danske natur er virkelig smuk, men det tog jeg  næsten helt forgivet da jeg var hjemme.

Senere i dag holder jeg min 17 års fødselsdag i Central Park, heldigvis bliver det rigtig skønt vejr med solskin og det hele.

Også en sidste ting,
Stort tillykke med de nu 18 år!! Til min skønne kusine Mette, jeg håber at du har en vidunderlig dag med sol og sommer:) Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig til sommer!    

Knus.

 In the rain room. 



 In Central Park.

Pretty cool. 

Love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar