lørdag den 15. juni 2013

Coney Island!

Hej

I dag tog jeg med mine venner til Coney Island, som er endel af Brooklyn. Vejret var perfect! Med sol og sommer, så vi fik prøvet nogle forlystelser og hygget ved stranden med musik og free speech. Jeg fik mig endda også min første svømme tur i havet, som ikke var alt for koldt.
Vi brugte hele dagen ude ved på Coney Island, som var fyldt med mennesker som lå og solede, badet eller prøvede forlystelser. Vi glemte at gå i aquariummet, men det gør ikke noget.

Ved 19 smuttede vi hjem, der er ca. en halvanden time hjem fra Coney Island, så jeg havde travlt med at komme hjem, da jeg skulle til min YFU vejleders kæreste fødselsdag i midtown 31st.
Jeg kom hjem og fik skiftet mit tøj til en let sommer kjole, også var jeg ude af døren igen. Fødselsdagen var holdt oppe på deres rooftop, lidt ligesom de små fester man ser i how I met your mother.

Nu er jeg så småt begyndt at sige farvel til folk, i aftes sagde jeg farvel til Sage (min værts bror), det var helt underligt at der er lang tid til at jeg skal se ham igen.
Der er ikke længe til jeg er hjemme igen, jeg er også begyndt at tænke mine pakke muligheder.

Noget sjovt jeg realized til fødselsdagen, er at man egentlig aldrig rigtig bliver voksne. For jeg har været samme med min YFU vejleder og hendes venner nogle gange, og det er næsten helt det samme som at være sammen med dem på min alder. Man har det heldigvis stadig sjovt, hvilket noget jeg aldrig rigtig har tænkt over.

Knus.
Ps. I aftes så jeg stjerner, glæder mig til at se flere hjemme i Danmark.    

Nat, Mig og Chad. 

 Jackie og Nathalie.

Jessie og Charlie. 

 langt væk fra Manhattan.

Let's go to the beach beach! 

Folk. 

Forlystelser. 

Elana og jeg.

Jessie og Charlie. 

Jessie og Charlie. 

Jessie og Charlie. 

Elana og jeg. 

Charlie og Jessie. 

Jessie og mig. 

Charlie og Jessie. 

 Chad.

 Elana, Jessie, Charlie og Chad.

Pizza, Jackie og Elana. 

Chad og mig. 




 Chad, Charlie, Jackie og Jessie.

Nat og jeg. 

 Chad og Nat.

Elana, Chad og jeg.  


Nat og Chad. 

 wiiiii

Os alle sammen!

 Jackie og Charlie. 

 Elana, Nat og jeg.


 Jessie og jeg.
 Nat, Charlie, Chad, Jessie og Elana.
 Nat og jeg.

 Natty.

 Natty.

fødselsdagsgaven fra mine dejlige familie fra Fyn, Bent, Hanne, Mette og Jonas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar