torsdag den 20. juni 2013

Happy birthday to me!

I tirsdag fyldte jeg 17 år! Så om mandagen holdte jeg picnic med en masse af mine venner fra Columbia prep, vejret var perfekt! of course havde jeg købte for meget mad, med hellere for meget end for lidt ;) Fik en masse betænktsomme gaver af mine dejlige venner, som jeg kommer til at savne så meget, når jeg tager afsted imorgen. Jeg havde en super dejlig dag med dem, undtagen at jeg mistede min pung med mit master card og mit Columbia ID, jeg mest var ærgerlig over var mit ID, for det kan jeg ikke få igen siden jeg ikke går på skolen anymore, and never will.
Jeg troede ellers jeg havde fået god kamma, for jeg havde givet to hele pizza, som var resterne og sodavand til en hjemløs. Så jeg tror ikke rigtig længere på kamma.
Efter jeg havde ledt efter min pung i central park (+skraldespand, som en eller anden homelss person) tog jeg og Valentina hjem til mig. Vi snakkede lidt om at tage afsted fra USA, for hun flytter tilbage med sin familie til Rom her til sommer, så det kan være at jeg ser hende soon.

Om aftenen tog jeg Downtown og mødtes med min bedste veninde Jessie og hendes kæreste Charlie, det var en stille og rolig aften, vi gik rundt i Soho og hang ud i hans lejlighed. BTW han er nabro til John Mayer!! total sindssyg!! Desværre mødte jeg ham ikke:( Men Charlie har mødt ham i elevatoren nogle gange.

Her er nogle fødselsdags billeder;)

 Nat, Jessie, Jess & Alex

 Me and Samara!

 De sang alle fødselsdags sang for mig.

 Happy! 

 Wauw 17! 


 Natty

 Samara and Nat

 Samara and I 

 Nat and I 


 Sam, men and Nat

 saying goodbye to Jess

 Jessie

 us :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar