torsdag den 18. april 2013

Spring is in the air!

Så er det den 18 juni!! Jeg har fødselsdag om præcis 8 uger!! Vildt, (hihi). 
Idag da jeg skrev med en af mine venner hjemme fra Danmark, spurgte min ven om jeg var klar til at komme hjem, det var spørgsmål fulgte mig igennem hele dagen, for er jeg klar? Jeg er meget splittet, for jeg glæder mig rigtig meget til at komme hjem og se min familie, venner og omgivelser, men til gengæld glæder jeg mig ikke til at sige farvel til hverdagen med denne her familie, mine venner og byen. Men man kan vil ikke være over alt, men heldigvis er det ikke farvel for altid:)

I dag havde jeg tideligt fri, men havde teater kl. 11.15 indtil 13.15 og derefter elevsamtaler. Teater stykket er ved at hænge sammen, så det er super og min karakterer er stadig gode så der var ikke rigtig noget jeg skulle lave om på. 

Jeg gik hjem igennem smukke Central Park som blomstre lige fortiden med de smukkeste blomster! Jeg elsker virkelig bare vejret lige for tiden og New York bliver bare endnu bedre, når man kan gå let rundt imellem byens trakfik med en is i hånden.

Imorgen skal jeg nyde hjemme i lejligheden, for der ikke er skole! Privat skole i NYC har næsten ikke nogle skole dage, fordi der er jødiske helligdage (og dem er der rigtig mange af) også er der en masse andre helligdage + konferencer og national dage + vi havde Sandy stormen! Der er ikke mange skole dage tilbage så det er jo super! Får læse ferie d. 1 juni, det glæder mig til:) selvom det er tæt på min hjemrejse:( 

Her er der nogle billeder fra behind the scenes og Central Park! 
Knus. 

 i Metroen. 

 86th and lexington, det tager mig ca. 46 min at tage tog og bus hjem fra skole. Men heldigvis om morgen har vi driver eller taxi!



Selv bygning mærker foråret


Min Fransk klasse kammerat Harrison 


I Fransk timen


Matematik i frokost pausen. 


Anonymous teater stykket.


Teater venner: Sydney, Arielle, Loisa og Renata


 The Cast



Hovedrollen Alex og Thomas.


 The script for Anoonymous



Valentina, Emma og Kate! 


Sydney


Alex/Anon! 



Blomster i Central Park! Så smukt







På vej hjem var der et brullup par i et træ.
udenforan the MET.



Lobbyen i bygningen.



Mit rodede skrive bor:)


      
Har ingen anelse om hvordan jeg skal pakke alt det der ned i to kuffertere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar