lørdag den 20. april 2013

Pizza Crawl

Min fede lørdag

Jeg mødtes med min YFU repræsentant Cheyenne og hende venner nede downtown i dag kl 13, ved Kasté Pizza & Vino Vi spiste hurtigt en Margherita og en speciel med lemons på, den specielle var ret frisk på den gode måde:) Efter krydsede vi gaden til John's Pizza of Bleecker Street Pizzaen var ret skuffende der var alt for meget ost og væske, men restauranten var også fyldt med turister og børn, så det forklare jo en del. 
Efter gik vi til Lombardi's Pizza  som lå nogle blokke væk, det er kendt for at være det ældste pizzaria i USA (siden 1905), dengang immigranterne kom til NYC. 
Pizzaen var rigtig lækker, for der var ikke for meget væske eller ost, også var bunden også super crispy. Det sidste sted vi besøgte var 180 Som var i Little Italy, Jeg kunne rigtig godt lide bunden og fyldet, det var nok den bedste pizza på dagen, man kunne smage at den var hjemmelavet, hvilket jeg synes var godt. 
Grunden til at Cheyenne havde arrangeret det her Pizza Crawl, var fordi jeg havde sagt til hende at pizzaen her i NYC var skuffende og at i Danmark er de meget bedre, så hun ville bevise at NYC's pizza er det bedste. Jeg tog fejl pizzaen er bedre i NYC! 
Nu kan jeg ikke få en bid mere ned, for jeg endte med at spise 8 stykker!   

Det har været en super dag med rigtig skønt vejr og dejlig pizza! Jeg elsker Pizza og downtown, jeg må heller passe lidt på ellers kommer jeg til at rulle hjem hihi

Så hvis i nogensinde kommer til NYC gå Downtown og besøg 180 el. Lombardi's 

Knus:) 

Ps. Jeg har skrevet mine stemme på pizzaerne fra 1-4 for 1 for så er der ingen neutral vote. 


Her er Pizza ruten, hvis i skulle få lyst til at tage turen.
Skriv til mig på laerke_xinxin@hotmail.com


Kasté Pizza and Vino. (2)


John's Pizza of Bleecker street. (1)





Lombardi's gamle ovne.


Lombardi's Pizza (3).


180 (4)


Friture steget pizza!?


1 meter pizza.

         
Så er dagen omme med en fyldt mave og lige nu sidder jeg i min seng og vil gå tidlig i seng:) Jeg håber i havde en ligeså skøn dag som mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar