torsdag den 11. april 2013

25 grader!

Bare arme, bare ben, bare tær i græsse, det første tegn på sæson skift! 

Jeg kunne ikke være gladere:) Jeg elsker at være udenfor og mærke solen på mine arme. 
De sidste par dage har gået rigtig hurtigt, lige pt har jeg lige overstået nogle teste, så der er heldigvis ikke særlig meget arbejde at se frem til i weekenden. YES

I Lørdag tog min taske, postkort og en god bog med i Central Park, hvor jeg fandt en rigtig god klippe med en smuk udsigt udover parken. Der sad jeg i nogle par timer, hvor jeg også nød min selv indkøbte sushi. Jeg mødtes spontant med min ven fra Brasilien, som jeg mødte i Valhalla weekenden.
Vi tog til en Harry Potter Exhibition ved Times Square, sammen med en anden pige (valhalla weekenden). 

Harry Potter udstillingen havde en masse seje ting, som de brugte i filmene. Mateus flippede helt ud (hihi), for han er en stor fan:) Jeg har ikke en vild stor fan, jeg nyder at se filmene og jeg har pineligt nok kun læst den første bog. Men engang lavede jeg et marathon med 7 andre af mine venner, hvor vi så alle filmene i træk, og sluttede af med at se part 1 og 2 af 7'eren i biografen. Det virkelig sjovt, selvom det var meget trættende, men det er vil et marathon :D 

Søndag stod på sol og klipklappere! Jeg tog i Parken igen, hvor jeg nød solen og fik udryddet nogle lektier... Jeg fik også taget meget nap i solen på en af de store klippere. 

Det er pretty much det jeg har lavet her på det sidste, jeg håber at du også nyder foråret ligesom jeg gør. 

Knus. 

 Harry Potter Exhibitionen

 Ved Rockefeller center

 Mateus og mig ved Central Park.


 Nyder solen i Parken

 Horsie:)


 Taget med min Iphone, da jeg var ude at løbe.

 På vej hjem fra skole med Arielle, Jeremy, Ian og Traveis.

Godnat fra New York City!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar