tirsdag den 23. april 2013

Brooklyn Folk festival

Lost igen!

Valentina og jeg tog i søndags til "Folk festival", det var super dejligt solskin! Og det er helt utrolig hvor anderledes Brooklyn er, i forhold til Manhattan, der er slet ikke så meget bil larm eller folk i rush, nej, faktisk er der ikke ret mange mennesker på gaden.
Det føltes om jeg var langt væk fra byen, haha selvom Brooklyn også er en by, tror bare jeg er vandt til at blive opslugt af Manhattan, men det var skønt med en lille pause fra det travle liv. 
Det tog os ca. 2 timer at tage hjem, fordi vi uheldigvis tog toget den forkerte vej og endte op ved ende station på den linje vi var på.... Hvilket var ret så udmattende, så jeg gik i seng kl. 21.30 da jeg kom hjem. 
Jeg var så lettet at gå på gaderne i Manhattan igen (pga de 2 timer), selvom jeg kun havde været væk lidt af dagen (haha) Ohh nej, jeg kommer jo til at savne det travle by liv så forfærdeligt når jeg kommer hjem til lille Sorgenfri, siden jeg savnede by gaderne efter 1/2 dag!! 
Men Det havde været en rigtig hyggelig dag med Valentina, på trods den lange tur hjem, og musikken var rigtig hyggelig og menneskerne var meget relax, det var ikke det der brand afhængige, stylede mennesker.

Knus. Lærke 

Forår er her.


Ingen skyskrabere hihi.


Inde ved koncerten.



Min dejlige veninde Valentina fra Anonymous cast. 



Smukke flotte blomster!






Se hvad der kom i Mandags med posten!! woop woop har fået min Fender guitar af mine forældre (DK). 



Den er super flot! Elsker den.


Ps. min far gav mig den overdrevet gode nyhed, at John Mayer (min ynglins guitarist, sing and song writer har koncert i Danmark d. 16 Oktober!!! Jeg glæder mig sindsygt meget, det er et at de ting der er på min "goals i livet." håber i kunne lide mit lille indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar