onsdag den 3. april 2013

Go' Påske!

Mit navn det står med stjerneskud pas på de ikke løber ud *****

Så er jeg tilbage i skole igen, efter en god lang forårs ferie i DC, Philadelphia og NY
Jeg kan godt mærke at det har været et stykke tid siden jeg havde været i skole, for dagene virker lidt mere stressende. 
Solen er begyndt at komme frem herovre i NY, her i mandags og tirsdag var jeg i Central Park bare ude og nyde det gode vejr med Coco og Jessie. Alting er bare så meget lettere med solen og varme, ville ønske at det var sommer altid! 

Tiden går bare rigtig hurtig her for tiden, der er kun 7 uger tilbage i skolen og kun 79 dage tilbage i USA :( 
Men på den lyse side, bliver de næste 79 dage super gode, med sol, familien, venner og flere oplevelser! 
Jeg har også fået min billet der hjemme i DK til Roskilde, så det glæder jeg mig også rigtig meget til. 
Hvor jeg skal bo i camp med mine skønne kusine (astrid) og nogle af mine gamle venner fra Sorgenfri. 
Også har jeg også fået planer med min familie (DK) i sommerferien, så det bliver en super dejlig travl sommer! 

Knus. Ps. jeg håber i alle har skønt hvor end i er



Se hvad der kom ind med posten! Tusind tak for gække brevet:) det gør jeg mig rigtig glad at få noget i posten!:) 
Hihi nu er det meget større at få noget med det posten end med mailen, dengang computer lige var opfundet var det sikkert vildt stort at få en mail på computeren.. 
Jeg synes det er meget personliger med et rigtig brev, for så kan man se at personen har gjort sig besværet med at sende det med posten, også er det meget federe at få et brev i hånden:) 
Så tusind tak for brevet og tak til jer som har sendt mig et brev i løbet at året:) 

 Lige fortiden hygger jeg mig også med min guitar, som jeg har lært rigtig godt at kende her på det sidste.


Jeg var ude at løbe ved East River igår aftes, det er en rigtig god og frisk løbe rute:) 
Billedet er taget med min Iphone ved en udsigts post. 


Også var påske haren også i bygningen i vores lejlighed 22B
Jelly Beans:)

 Det var det vi fik med påske haren, slik, blade, bamse, sokker, starbucks gavekort og TJ max gave kort:) 


Så har jeg også fået et gække brev af min søde søster (DK).


I dag fandt jeg dette her billed på facebook, jeg kunne slet ikke genkende mig selv. Det gik op for mig at det var mig efter 5 min fordi jeg så mine veninder Astrid og Maja hihi. Dengang var vi ca. 13 år. hvis i skulle være i tvivl er jeg hende i den lyserøde trøje:)




Det seneste jeg tegnede i Painting and drawing class.

 Mine skønne venner på Skype:)
Min super skøre ven Victor som jeg gik i Folkeskole og børnehave med.


Lækre Kolding i sit ES


Rasmus med krøller, Marcus og astrid:D


Søde Caoimhe som jeg gik i børnehave og folkeskolen med, hun er også USA i Californien West coast girl! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar