søndag den 17. marts 2013

Unfold the body

Happy st. Patricks day! 

I dag lavede jeg ikke det store, da jeg har springbreak så jeg får sovet lidt ind og puslet med ting ved mit skrive bord (facebook) hihi og self andre ting. 
Men kender du det, når man bare er for doven til at finde på noget også ser man igen på klokken efter et lille stykke tid også er det for sent til at finde på noget... Man vil lov til at have nogle få af de dage:) Normalt er jeg en meget aktiv person, som får gjort en del på en dag så det er ikke fordi jeg dovner den af hver dag hahah. 

I går var jeg ude med Caroline Whitee fra YFU, som også er fra Danmark. Caroline bor i Brooklyn så det  tager ikke så lang tid at komme ind til Manhattan for hende. 

Men jeg er nu stadig glad for at jeg bor midt i larmen og hele gøglet. Men Caroline og jeg gik over Brooklyn Bridge, det var lidt koldt og vejret var ikke det fedeste for det sneede og der var lidt tåget, som ødelagde udsigten. Det var mening at det skulle være forår ikke vinter :/ 
Vi gik over hele vejen over til Manhattan, hvor vi tog Subwayen til midttown. 
Jeg kendte det område lidt fordi jeg elsker at være der i mine weekender, så vi fandt et frozen yogurt place. Derefter gik vi til en biograf, men den havde ikke den film ville se "Spring breakers." Så vi gik videre længer op til 42 st 7 avenue så det var en 35 min gå gang. Det er utroligt hvor meget man kan få gået på Manhattan og hvor lang tid det tager at gå fra et sted (A) til et andet sted (B). 
Vi endte med at se "Life of Pi," som har vundet oscars og det hele! Den var virkelig en oplevese, ja den var ikke bare god, der var de smukkeste billeder, helt klart værd at se i 3D i biografen, så skynd dig at gå ind og se den før den løber ud. Mind blowing.. 

I aftes tog familien og jeg ud og spiste mexicansk og så efter så vi et "Alvin Ailey" show. Det er et danse studio som har vilde performance dansers, det var en utrolig forstilling hvor man nærmest så menneske kroppens struktur og udfoldes på de smukkeste måder. Jeg synes virkelig godt om koreografien og musikken, som passede så godt til. 

i begyndelsen af året to Enya og jeg nogle klasser der, men vi missede for mange klasser så vi droppede danse klassen. 

Nu sidder jeg kl. 23.23 og lytter til Jack Johnson som er meget hyggelig musik, han bor på Hawaii. Jeg kørte forbi hans hus da jeg var på Hawaii med alle de andre YFU'er. 


Knus. 


Ps. Et stort tillykke til min dejlige kusine Agnethe som fylder 20 år! Lad solen skinne over hende <3 (selvom det er vinter vejr)..


Life of Pi trailer  

Alvin Ailey


 Fra mit vindu.


 Fra stue vinduet.




 Frozen Yogurt.

 New York, I love you.

 Brooklyn Bridge.

 Vi gik forbi central station.

 Har faktisk ikke været en gang på den gyldne måge haha.

 Ude foran lejligheds bygning. 


  Vi går mod en lysere tid (forår). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar