tirsdag den 19. marts 2013

Exchange students!

Venner ude fra 

Hi! 


Springbreak er fuld igang, det er så dejligt at kunne få lov til at sove længe og have en masse fritid til at gøre, hvad jeg har lyst til. 
Jeg har har været inde og se to film her over de sidste tre dage jeg så jo "Life of Pi," som var super flot filmet også i går så jeg "The great and Powerful Oz" det var rimelig spontant sammen med Veslemøy (Udvekslingsstuden fra Norge), fordi hun var inde i byen for at møde sin søster fra Norge, men pga snevejret blev deres fly forsinket og hendes søster kunne først mødes med hende dagen efter. Så Veslemøy overnattede hos mig, da hun ikke havde nogle steder at være. Vi havde en rigtig hyggelig aften med sushi, frozen yogurt og en biograf tur.
Vi havde næsten biografen for os selv, fordi det sneede helt vildt, så der var kun tre andre i biografen (haha) "The great and powerful Oz," var faktisk rigtig god, havde indstillet mig på en lidt kedelig catchy film, da den har samme storyline som den gamle "The wizard of Oz" med Dorothy osv.. 
Den film bryder jeg mig ikke særlig meget om, dengang jeg så den for nogle år tilbage. 
Men jeg var klisteret op til skærmen og blev endda faktisk lidt bange (haha pinligt det er en børne film), eller jeg fik gåsehud.

Velsemøy og jeg tog næste morgen ud og spiste amerikansk breakfast, som var rigtig "fed." Og derefter gik vi lidt rundt ved areaet 60 St 5th og 3th avenue.
Da hendes søster kom indtil byen tog jeg hjem, så jeg kunne få lavet lidt lektier og gå i fitness og ting jeg havde brug for at ordene. 

Ved 6pm tiden mødtes jeg med mine veninde, som jeg havde mødt i Hawaii (Honorine fra Frankrig). Vi gik rigtig meget rundt faktisk helt fra 61st-31 + 72st-60st så det er 42 blokke også gik vi også avenues så vi fik gået endel. Hun var total amazed af bygninger og udsigten fra eastriver. 
Det var også en rigtig smuk aften med nogle få stjerner på natte himlen, ikke som i Dk men det var bedre end ingen stjerner. 
Det var rigtig hyggeligt, jeg håber at jeg vil se hende igen inden jeg tager til D.C :) 

Godnat Danmark

Knus.   


 Veslemøy:)

Amerikansk morgenmad.


 Starbucks.

Honorine, et smut forbi Grand Central Station





The Queens bridge East River, en smuk aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar