søndag den 10. marts 2013

Let's go Ranger!

Søndag d. 3 marts:

Sidste søndag var jeg til en Rangers game V.S Buffalo sammen med min værts far, hans ven og Jessie. 
Det var en super Hockey game, for det endte med at stå 2-2, så de forlængede tiden, hvor Rangers endte med at vinde så det var en super oplevelse, og det var min første rigtige sports event i hele mit liv! 
Der var også rigtig god mad og en masse forskellige forfriskninger...  

Der var en helt speciel stemning i mængden af fansne, hver gang de scorede eller der skete noget exciting  for The Rangers. 

Knus. 










 Sodavands maskine med en masse forskellige smag:)
Er ikke en stor fan af sodavand, men det her var ret sjovt.

 1 period.

 Maaad

 Jess


 Jessie og mig:)





 John O'Neil! 


  Rangers!

Kage! 



Vil bare lige minde mig om at jeg har fødselsdag om præcis 100 dage! (hihi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar