fredag den 22. februar 2013

Spring play CGPS


Endelig fredag!

Lige nu i dette øjeblik sidder jeg på en Starbucks 61st 1 avenue, jeg nyder musikken og atmosfæren her i caféen.
Denne uge har kun være 3 skole dage pga. vi havde præsident dage mandag og tirsdag, så det var jo super! Da jeg havde så mange lektier og arbejde jeg skulle have styr på igen, efter min uge i Hawaii.
I fredags var jeg ude at spise på en sushi restaurant (Haru 76st 3 avenue), med en ny veninde
Sushien var super lækker og frisk også var der en super dejlig japansk dessert efter jeg aldrig har smagt før (hvis du tager til New York City, kan denne restaurant klart anbefaledes.
Vi tog efter middag to vi i biografen og så Warm bodies, filmen var okay det var ikke en af de bedste film jeg har set, var faktisk lidt skuffet, men hvad kan man forvente? Af sådan en slags B film (haha), den var meget forudsigelig og historie linjen var meget flad kedelig. Men ellers havde det ellers været en dejlig aften med Nathalie, som er en super sød og glad pige jeg lige er blevet venner med.

I dag havde jeg fri kl 12.40 men jeg blev til kl. 15.30 på skolen, fordi jeg tog til en danse klub på skolen og spise frokost med nogle venner.

Ved 3 tiden blev der annoncerede hvem der havde fået roller i forårs teateret, jeg krydsede finger for at jeg var en del af stykket.
Heldigvis var jeg på listen, det var helt ligesom det man ser i Highschool musical, hvor alle samles om teater opslagstavlen og ønsker hinanden tillykke, for det var nogle svære auditions og folk var fra valgt osv.
Jeg er rigtig stolt over at jeg made it to the list!
Audition var så ledes at man skulle alene til audition hvor der var tre personer der bedømte en,  det skal så lige siges at jeg har aldrig i hele mit live stået alene på en scene, med rampelys og det hele også udføre skuespil også på engelsk, det var virklig ude af min comfort zone.
Så gik der noget tid fordi de skulle frasortere folk  til nye auditions ”call backs,” jeg kom så med i den gruppe. Jeg vidste ikke at det var en audition, så jeg troede bare at det var et teater møde og folk havde fået deres roller, lidt dumt når jeg ikke vidste hvad jeg havde fået, men var lidt forvirret, da jeg aldrig har prøvet sådan noget her før.
Jeg er rigtig glad for min kor rolle i det her teater, for jeg ville ikke have en rolle da jeg ikke er lige er så stærk i mit skuespil, ønskede bare at være en del af det,  jeg gjorde det mest for mig selv, så jeg kunne være med og opleve et highschool teater og få nogle venner igennem teater stykket.

Tog en frisk løbe ture i Central park i dag, der var rigtig mudret så da jeg trådte i det, indså jeg hvor længe siden det var jeg havde trådt i mudder (haha).
I Danmark var jeg hele tiden ude og gå i mudder except for 4 måneder af året altså om sommeren, for enten var jeg ude at gå med Müsli eller ude ved hesten. Det var en helt vildt mærkelig hjemlig følelse, også det at jeg løber rundt om en lille fake sø i Central Park i stedet for Lyngby sø, hvor der er dyreliv udover egern.
Det er sidsygt hvordan små ting i ens liv kan have en så stor indflydelse på en, uden at du selv ligger mærke til det. Så det bliver nok rigtig mærkelig at kommer hjem i gen, når jeg bare kan få en wauw følelse af mudder… 

Knus :)

 Savner min musse Müsli hund...

 På min løbe tur rund om en lille sø i Central Park.

 Nathalie & mig

 Kvalitet sushi :)

Mudderet.
           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar