søndag den 24. februar 2013

Sick of winter

5 days left to spring!

Ja så er det snart officielt forår, selvom det ikke har ens betydning med at det bliver varmere i vejret, men så er man lidt tættere på en lysere tid (nyhed fra min dejlig kusine Helga). 
Sneen er heldigvis smeltede i NYC og man kan gå rundt med åben jakke uden man dør af kulde. 
Denne her weekend har været chill/stille og roligt, igår var jeg ude med Jessie på  et fantastisk te sted "David's tea," også ved en lille cafeé og få en chokolade crossiant, det var en rigtig hyggelig dag.
I dag tog jeg i kirke sammen med familien, det var okay for det er her min fmailie er samlet, tror aldrig jeg har været så mange gange i kirke på et år. 
Jeg tog derefter til 31 street 2 avenue, hvor jeg mødte til frokost med min YFU repræsentant. Vi fik først lavede manicure og pedicure og derefter nød vi en god frokost på en thai restaurant ved "curry hill området."

Nu er jeg blevet rigtig træt af at gå rundt i det grå vejr og konstant regn vejr, det må godt skynde sig! Kom solskin og sommer.


 The colorful city.

 Der er nail salons over alt her i NYC, fx. indefor tre blokke var der tre steder.

 Vi spise Thai mad, lækkert.
 Min søde, glade repræsentant:)

 Ude foran min bygning .

 Fandt denne søde halskæde hvor der står på den ene side; 
"friends are like star, you don't always see them." 
på den anden side står der; 
"But you know they are always there." 

 Mine bedste venner Alexander, Marcus og Maja.

 På vej hjem var jeg inde i en genbruds-forretning, hvor jeg blandt andet fandt nogle flotte rammer, sex and the city the movie (uåbnet), en bog med flotte billeder, en halskæde og en ring.
hver ting kostede 3 dollars. 
  
 Forårs grøn manicure.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar