lørdag den 16. februar 2013

Far away.. Rainbow land

Aloha!

Så er jeg tilbage in the city! 
NYC lå i sne driver efter Nemo snestormen, så det var en stor kontrast til sol ø'en Hawaii. 
Det var helt vildt mærkelig at komme tilbage, fordi jeg nærmest levede i en bobbel på Hawaii, med ingen hverdags bekymringer og det der nu høre til den "elskede hverdag" haha. (forstå mig nu ikke forkert, jeg elsker min hverdag:)

Det har var en af de bedste ferier jeg har været på i hele mit liv! 
Vi var 116 YFU udvekslingsstudenter fra alle verdens hjørner, og det gav et rigtig godt perspektiv til mit exchange år. For det var jeg unge lige fra Mexico, Frankrig, Thailand, Kina, Korea, Norge, Sverige, Holland også videre. Der var en helt vild god atmosfære, fordi vi var alle stemt på at få vores livsoplevelse på blot en uge.

I løbet af de 7 dage oplevede vi Honolulu's flotte natur, da vi vandrede op af et bjerg/hill. Jeg valgte at løbe op af bjerget sammen med 15 andre, er du gal det var jo sindsygt hårdt! For der var 1000000 grader, og det var op ad med sten og folk i vejen. 
Da jeg endelig kom op på toppen var det en sindsygt flot udsigt udover Honolulu! 
Hver morgen nød jeg min lækre morgenmad ved stranden, med solen på mine skuldre, det var virkelig livs bekræftende at gøre, self sammen nogle af de andre piger og drenge. 
Vi fik også set lidt kultur og traditioner, da vi var i en kultur park, hvor vi så et fantastisk show med ild og det hele. 
Vi havde også mange dejlige bus ture med højlydt sang og højt humør! 
Også ikke mindst tilbragte vi en masse tid på stranden med musik og is, hvor alle ens hverdags problemer var glemt (altså lektier)
Den første dag tog vi til stranden og lavede en masse aktiviteter, hvor vi var blandt andet ude at sejle midt på det pacific ocean, også vi svømmede med havskildpadder (da jeg er lidt skræmt af skildpadder var det noget af et chok haha). 
Efter var vi ude at surfe, det var noget så hårdt for de små arm muskler, at ligge rundt og padle! Men det var sjovt når man først stod oprejst på en bølge! 
Senere på ugen oplevede vi også det flotte liv under vandet, da vi snorklede ved en dejlig strand.  

Jeg havde den skønneste uge med alle disse dejlige mennesker! 
Det var en dejlig forsmag på sommeren, glæder mig så utrolig meget til sol, varme og smil! Som ligger lige rundt om det næste hjørne.

Knus! 
Nedenunder er der en masse billeder fra turen, bare dobbel klik på dem for at forstørre dem:) 
Ps. Håber i nyder/nød vinterferien.


 Ina, Jacob og Karoline er lige ankommet til Honolulu:)

 Udsigten over Waikki beach.

 YFU'er i lufthavnen!

 Min sødeste Ina pige, som jeg havde ved min side på turen!

 Sol nedgangen fra den anden side af jorden.

 Aftensmad på hotellet, into aften.
 Udsigten fra vores altan.

 Idylisk morgenmad.


 lækre yfu piger ved stranden:)

 Mexikansk, danske, franske, tysk piger.

 Frisk Morgenmad på stranden! 

 Hawaii er livet! Thumbs up

 Klar til at surfe! Mia, Caro og Emma.

Strand Volleyball! 

 Langt væk fra alting



 Julemanden er et flop! Lost.

 Dejligste Caro.

 Hard Rock, elsker udsmykningen af restauranten med de flotteste guitar på i entréen.

 Morgenmad 

 Besøg in the city's hall.

 Phillip (Dansker) "Jeg vil jo bare gerne være lækker" (haha).

 Ikke det flotteste billed af os, men det siger endel om hvordan vi havde det på hele turen;) catch the moment.

 Yfu drenge, der var overtal af piger, men det er er foran en historisk bygning, hvor den Hawaiiske dronning var låst inde.

 et bus stop ved den flotteste udsigt, Hawaii i er smukt!
et livs syn.
 Mine søde mexikanske veninde Gina:)

 Aloha!

 Vi bade i det smukkeste vand og vildeste bølger, det var meget vildere da man var i dem (haha), på billedet ser de harmløse ud. 

 Mexico Gina!

 Sol og sommer!




 Phillipmus:) sol og sommer, "jeg vil jo bare gerne var lækker" (haha caro;) intern joke 

 begravede vores problemmer!

 Cliché YOLO!
 Yoga! er det bedste

Sweet  Honorine og mig  

 Emma og Phillipmus


 Velkommen til regnbue land! så 7 forskellige regnbuer på min tur, elsker denne Ø.

 Du er elsket.

 Vi var unge fra hele verden og vi blev united på Hawaii, det viser hvor lille verden egentlig verden er. Og på blot 1 uge kunne vi blive de bedste venner, verdenen burde lære af os. Just saying:) 

 Vandring i den hawaiiske natur.

 Dejligste sol og sommer kom tilbage.. 


Min franske smukke veninde Honorine:)

 Dejligste Emma fra lyngby (dk)


 Forrest Gump restaurant

 Heine kleine og Phillip

 Pearl harbor, regnbue i baggrunden. 

 Svensker!



 Svensker!

 På skibet

 Computeren på skibet, jeg er glad for at de lavede computeren mindre. 

 Waikki beach!

 middag på hotellet med den flotteste udsigt.

 Heine kleine og mig :D

 På vej ud at snorkle:)

 Sidste aften på Hawaii...






 Show på stranden med solnedgang i baggrunden.






 Glæde på stranden.


 Farvel venner og på gensyn!

Asian power!


Jeg håber i alle har det super godt ellers:) Og jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen til en vidunderlig sommer ♥125 dage. 
D. 23 marts tager jeg med YFU til Washington Dc og Philadelphia og NYC, det bliver super sjovt med en masse andre Yfu'er igen :D sightseeing i New york haha.

Ps. Igår var jeg med min veninde i biografen og ude på den lækreste sushi restaurant:) og i dag har jeg updaterede blog, været i biografen, været i fitness og snakket med Caroline Kreiner. 
Knus.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar