onsdag den 2. januar 2013

Spontant

Hey igen! 

Jeg ved godt at jeg skrev i går, men jeg har så meget tid til overs, når jeg ikke har skolen at tænke på. 
Så i dag havde jeg ikke særlig meget at lave, så jeg tog chancen og gik uventet over til min veninde Samara, fordi hun havde gjort sin mobil væk. 
Men da jeg kom derover, var hun på vej ud af døren til Vermont. Så det endte med at jeg vendte næsten den anden vej igen, men jeg stoppede lige ved en en kaffebar på 86st først. Efter jeg havde bestilt rendte jeg ind i en af mine veninder fra skolen Sophie, vi faldt i snak og jeg satte mig ved hendes bor. 
Hun var igang med college ansøgning, men tog en pause fra det. 
Vi snakkede i rimelig lang tid, også aftalte vi at se Lincoln filmen ved 7.30 ish. 
Så Jeg fik alligevel noget uventet ud af min dag, selvom det ikke lige gik som forventet. (livet er ret uforudsigeligt) Forrest Gump --> "like a box of chocolate you never know what you gonna get".
Caféen vi var på var lige overfor en Starbucks, men jeg valgte at gå ind på den lille café i stedet for kædebutikken. 
Det er sjovt hvordan små valg som det, kan ændre ens dag fuldstædig. 
For jeg endte med at være hjemme ved 11 tiden, fordi vi var ude at spise sushi og filmen varede 2 timer og 40 min. 
Jeg lærte to ting i dag, at det at godt at gøre spontane ting nogle gange som det og så lærte jeg om Lincoln (haha). 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar