lørdag den 5. januar 2013

Gaderoben....

Forandringer

I dag er det lørdag d. 5 Januar, jeg fik lavet nogle lektier, løbet og ved fire tiden tog jeg ned til East River hvor jeg tegnede, fordi jeg manglede noget frisk luft. 
Jeg Skypede med nogle danske venner (Rasmus og Mie), det var super hyggeligt, at snakke med dem om det der engang var min hverdag. 

Her for nogle dage siden kiggede jeg igennem min blog, det er utroligt hvor meget jeg har oplevet og hvor hurtigt tiden går. 
For d. 21 Januar er jeg halv vejs igennem mit ophold her, for d. 21 Juni vender jeg snuden hjem til DK. 

Der er stadig tusind ting jeg gerne vil nå at se og opleve, som jeg håber at jeg får nået, men ellers er det forhåbentlig ikke sidste gang jeg besøger NY. 
Jeg er glad for at jeg har formået at holde mine blog indlæg ved lige, så jeg altid vil kunne kigge tilbage på mit år i US. 
I kan for eksempel se på min gaderobe, hvor meget den har ændret sig på blot 4 1/2 måned. 

Min gaderobe er lidt ligesom mit liv, imens min gaderobe er blevet fyldt op med tøj, sko og hatte er mit liv blevet fyldt op med evige minder, indtryk og oplevelser.   

Knus! 
Ps. Håber at i har fået en super start på det nye år.

Halvdelen til højre (før).
Halvdel til højre (efter) de 4 1/2 måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar