søndag den 2. december 2012

December!!!

1. Advent

Vågnede op til en dejlig søndag morgen, så fik hurtigt skrevet engelsk opg. 
Derefter fik jeg lige nogle hurtige opdateringer, fra mine dejlige venner i DK. 
de havde "alle" travlt med eksamer og rapporter, jeg er så glad for at vores er aflyst pga. Sandy stormen:) 
Omkring 11 tiden tog jeg afsted mod Columbus Circle, hvor jeg skulle mødes med Ina og Caroline, som også er udvekslingsstudenter fra DK. Vi tog på et jule-marked og i et center, jeg fik taget hul på jule indkøbende. 
Noget jeg savner er den "danske jule stemning," som er unikt alle bager og københavn osv.. det er unikt! Det er bare helt anderledes end her, her i NYC virker alle jule indkøbende stressende og noget som folk vil have overstået, mere business agtigt. 
Men det er vil jo kun starten (I guess). 
Ved 15. tiden tog jeg ud og red med girl teamet, vi skal optræde her i december pga. vi skal åbne den nye stald, som er ny. 

Glædelig december :) 
Knus. 

Merry Christmas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar