torsdag den 6. december 2012

Million Dollar Baby

Tager pusten fra dig

Lige nu sidder jeg inde på mit værelse, hvor jeg sidder lidt og flakker rundt på internettet. 
Jeg kan slet ikke mærke min arme mere, fordi jeg lige er kommet hjem fra det hårdeste work out ever!!! Jessie og jeg tog til en Kick boxing class i aftes, det var så intenst og hårdt. 
Jeg havde min puls oppe lige fra opvarmning til slutningen af timen, vores træner råbte hele tiden right, left and kick and FASTER (omg). 
Jeg følte at jeg var med i Million dollar baby, pga hele opsættet af scenariet (haha). 
Men det var noget af det sjoveste, jeg længe har prøvet. Jeg gik ud med den fedeste følelse, at jeg virkelig lever og hvor sjovt det er at prøve nye ting. 
Det har været en rigtig dejlig dag, med en let skole dag. Så det får smilet til at blive lidt breder. 

For nogle dage kom der en "lille pakke" med posten, mine skønne forældre havde nemlig sendt en flytte klasse stoppet til renden med gaver! Fra hele min familie, tusind tak for tankerne og gaverne. 
Jeg havde slet ikke bedt om gaver til jul, pga det her år er den største gave jeg kunne ønske mig. 
Jeg er så taknemlig for dette år. Mine forældre er så fleksible at de giver mig dette år til at opleve så fantastiske ting, jeg aldrig ville kunne havde oplevet i lille Sorgenfri (men jeg holder nu stadig af hyggelige dejlige Sorgenfri, med den smukkeste natur). 

(Til de skønneste forældre i verdenen)
Jeg ved godt at jeg ikke er særlig god til at give jer skype tid, men det er fordi jeg har så travlt at jeg glemmer at i sidder der hjemme og venter på mine opkald. 
Og jeg ved godt at jeg ikke udtrykker mig så meget, at jeg savner jer. 
Men sandheden er at jeg ikke har lyst til at tænke på, hvor meget jeg egentlig savner jer. 
For i er de bedste forældre i verdenen, glæder mig til at se jer igen i lufthavnen på dansk jord.

Så som i kan se kan der ske rigtig meget, på så lidt tid. Mit liv har vendt 90 grader på blot 3 måneder. 
Ja, du ved aldrig hvad livet bringer, bare være åben for det.
For der er flere muligheder end 1 mulighed, det er hvad du gør det til. 

Glædelig jul! Knus 
Ps. så er Hawaii billetten i hus.


Hvis du skulle få lyst til at sende en lille hilsen (jule kort) er min adresse
O'Neil
420 E 61st St #22B
New York City
NY 10065
 
Jeg overdriver ikke.. (Skammer mig lidt, men det er også gaver til min værts familie).


1. advents gave 
Fik et sødt lille smykkeskrin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar