fredag den 30. november 2012

Merry Christmas!

Tree lighting

Så er det snart jul, for imorgen er det d. 1 december! Tiden går så stærkt, det hele har føltes som et enkelt blink med øjet, også er der pludselig gået 3 måneder og 1 dag. Nogle gange er jeg bange for at min tid her går for hurtigt, fordi jeg oplever så meget, at det er svært at samle alle de mange tanker om hver eneste vidunderlig oplevese. 
Jeg tror det her år kommer til at have indflydelse på mig resten af mit liv, ikke mindst har jeg fået en fantastik familie. Så jeg føler mig som den heldigste person på jorden, nu med to vidunderlige familier (DK) (US)!  
Jeg elsker hvert eneste sekund herovre, men selvfølgelig savner jeg nogle gange mine hverdag hjemme i DK, men jeg ville aldrig nogensinde bytte dette her år for noget som helst. Det her er mit år!
Jeg oplever:
  • Kultur forskelle 
  • Stå på egne ben
  • Lære at tilpasse mig til omgivelserne
  • Nye situationer
  • Finde mig selv
  • Savn 
  • Glæde 
  • Nyde livet!
AT REJSE ER AT LEVE   

I dag havede jeg fri meget (13.30) tideligt fra skolen, hvilket var skønt da det er fredag! 
I går havde jeg siddet og skrevet et essay til langt ud på natten, da jeg så finder ud af, at jeg har skrevet det dobbelt så langt, som det skulle være.
Men det gode er at der ikke er særlig mange lektier for i den her weekend, da jeg færdig gjorde nogle af dem i skolen. 
Da jeg kom hjem løb jeg 20 min. nede ved East River og, derefter tog jeg 1 time + 30 min. i fitness centeret. 
Mens jeg gik på et løbebånd, Skypede jeg med min kære mor, far og søster =multitasking.
Det er var rigtig godt at hører en DK updatering, om hvordan det gik med familien og jule planerne. 
Jeg føler mærkelig nok at jeg ikke er så langt væk fra mine familie og venner, da vi lever i år 2012 hvor vi blandt andet har facebook og det fantastiske Skype. 
Så jeg undrer mig lidt over hvordan det må havde været at være en udvekslingsstudent, før vi havde internettet. (det må havde været hårdt)

Natte himlen var virkelig smukt lyst op af de mange multi farvede jule lys, som er blevet hængt op rundt omkring i byen.
Der var en masse mennesker ude til aftenen, for at se det store juletræ ved Rockefeller Center. Der var en dejlig julestemning med folk, som overgloede butiksvinduerne og lugten af brændte mandler. 
Glæder mig så meget til hele december måned, for det er det bedste ved vinteren! 

Jeg håber i alle nyder livet lige så meget, som jeg gør. 
Glædelig jul! 

Knus. 

Den smukke morgen.


Happy Holiday

Jule træet! ved Rockefeller center. 

Skøjtning.

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar