fredag den 23. november 2012

You never know what you gonna get


Thanksgiving 

Så blev det endelig Thanksgiving! Jeg tilbragte dagen med hele familien, og en masse gamle mennesker 26, det var alle John’s mors venner. Det var meget hyggeligt, vi spiste bare en hel masse mad og en masse kage. Fik kørt i en golf bil, det var så morsomt. 

Om aftenen tog vi i biografen for at se den nye James Bond film ”Skyfall,” den var virkelig god. Pinligt nok var det den første James Bond film, jeg har set helt færdig, den kan anbefaledes!
Tjaa… James Bond bliver i hver fald ikke betalt for at snakke, for han siger ikke meget mere end hans navn og ”That was waste of whisky.” Men det er vil med til at danne hans awesome, hardcore image.  

I’m thankful for this year.

Black Friday

I dag var det d. 23 november, dvs. Black friday! Så butikkerne havde stort udsalg.
Om morgen var vi ude at udforske South Carolina natur, vi cyklede tæt på sumpe hvor kunne ligge alligator på lur i vandet. Desværre så vi ingen, men vi så delfiner! Vildt fedt.
Efter kunne jeg vælge imellem at tage ud at shoppe el. Sejle ud på havet at fiske. Jeg valgte at tage ud på havet, da jeg vil altid kan tage ud at shoppe. Og butikkerne var proppet med mennesker, som ville spare penge inden jul.
Jeg er glad for at jeg tog ud på havet, for jeg fangede en rød fisk på 30 pounds! Den var virkelig stor og svær at hale ind, men jeg fik halet den ind til sidst. Vi fangede også en masse andre fisk blandt andet nogle fisk der hed tussefisk, fordi de lignede tusser som var muterede til fisk (haha) de var så grimme.
Så efter 4 timer ude på havet vendte vi hjem, med højt humør.
Vi afsluttede aftenen med pizza, og fik arrangeret vores næste tur, som er i Januar hvor vi tager til Las Vegas for at se John løbe 50 miles dvs. 80 km. Ca.
Det glæder jeg mig til, men først kommer der jul og nytår, som nok skal blive festligt!
 
Knus. 

De havde en masse slik butikker, med hjemmelavet slik.

Mærkelig at se en gade uden skyskraber, gaden ser næsten nøgen ud. 
Græskar tærter til Thanksgiving. De var virkelig lækre!
Vi kom forbi stedet, hvor de havde filmet noget af Forest Gump. Der hvor han sidder og venter på bussen, hvor han fortæller forskellige mennesker om hans livsoplevelser. Elsker den film! 
Vi fik lavet et 500 brikker puslespil over tre dage, puslespil er ligesom matematik (det giver mig hovedpine) haha. 
Kalkun, har fundet ud af jeg ikke bryder mig så meget om Thanksgiving maden, det er alt for snasket. Men det var en meget hyggelig middag.  
Det er Luca(13), som er nærmest en del af familien:)
Amerikansk fodbold (Thanskgiving.) Det så vi alle.
John, Tianhe, Sage og Luca:)
Kørte i en golfbil! det var så sjovt. 






På cykel tur i Savannaha flotte natur!






Yup det er en delfin!

Vi fik se fire delfiner:)

Bedste far (Don) Luca.

Tianhe, han var den første student de havde for 7 år siden. 
Tusse fisken, de var giftige. 
Vi fangede nogle stykker af dem.



Luca fangede den første rødfisk, på 12 pounds.
Jeg fangede en rødfisk på 30 pounds!
Sage fangede den største rødfisk på 32 pounds, sæsonens støste røds fisk var på 36 pounds!  

Tianhe fangede en rødfisk på 14 pounds:)  
på vej hjem, vi var sejlet langt ud på havet. 



Færdig gjort!
Familie aftensma

Vi var rundt i Savannah hvor vi blandt andet var inde i en peanut butik, jeg spiste mig næsten mæt i smags prøver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar