tirsdag den 20. november 2012

To the south

Savannah 

Hey! i dag fløj Lynn og jeg til til Savannah, som er et område i South Carolina. Vi skal tilbringe de næste 4 dage her med noget familie og venner. Resten af familien kommer i løbet af ugen.
På torsdag er det nemlig Thanksgiven, jeg glæder meget rigtig meget til at opleve thanks. 

Johns mor bor i et slags lille samfund for 50+, de har fælles klubber og en masse faciliteter, blandt andet svømming pool indendørs og udendørs, fitnesscenter, biblotek, smykkeværksted, teater, computer rum, bordtennis, tennis, golf, lerværksted, glasværsted, foto klub og en masse andre klubber. Ja de manglede i hverfald ikke noget at lave. På hele turen tænkte jeg, her ville jeg ikke have noget imod at bo her, når jeg bliver gammel. (haha) jeg ved godt jeg kun er 16 år, der er heldigvis lang tid.
Men jeg fik et rigtig godt indtryk af det her koncept, at man aldrig mangler noget at lave. 

Igår var jeg til Columbia skøjtning i Central Park, for hele skolen. Det var virkelig hyggeligt, jeg skøjtede med en hele masse venner. 
Det var et rigtig godt arrangement, med musik og en masse mad. 
Jeg hjalp min ven (Jonathan) at stå på skøjter, han havde aldrig prøvet det, det var ret sjovt. 

Knus. 





      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar