torsdag den 8. november 2012

You can't take it with you


Torsdag d.8

I dag tog jeg ind i skolens teater, hvor de viste et fantastisk teaterstykket 
"You can't take it with you." Jeg havde set nogle billeder fra stykket, som så virkelig professionelle ud så jeg havde store forventninger. 
Det var så sjovt at se så mange af mine venner leve sig ind i deres roller, de var virkelig talentfulde. 
teater stykket handlede om en pige der blev forelskede og forlovede, med en rig mand. Manden kom fra en meget formel og fin familie, de var meget forskellige, da hun selv havde en skør og pinlig familie. Det påvirkede det deres forhold, som endte deres forlovelse. Men det endte lykkeligt! 

I begyndelsen af året, da de havde auditions til stykket, tænkte jeg på at melde mig. Men da manuskriftet kom ud, stod der på papiret "Your can't take it with you." Så sjovt nok tog jeg det ikke med mig, så derfor kunne jeg ikke øve til auditionerne. Derfor tænkte jeg ikke mere over det, det var grunden til at jeg ikke meldte mig, også alting var nyt og så overvældene. Men jeg tror jeg vil melde mig til forårs teater stykket, hvis jeg har tid til overs.  

Ja, det er sne! Igår gik jeg 6 blokke i sne vejr, det sneede ikke bare lidt, det var nærmest en sne storm. Efter bussen prøvede jeg at tage Subwayen, men mit tog gik ikke. Så blev nød til at tage en taxa, som jeg kunne havde gjort fra starten...Life is great.. Nåh, men kom hjem efter noget tid. 
De havde virkelig gjort meget ud af kulisserne og kostumerne, det var helt professionelt
De billeder som gav mig høje forventninger, det levede op til min forventninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar