søndag den 11. november 2012

Follow through

Det er snart jul!!

Hey! så er der allerede d. 11 november tiden flyver afsted, når man har det sjovt. De sidste par dage har jeg lavet en masse forskellige, jeg blandt andet til en foldbold kamp (haha.)

Fredag aften var jeg med min veninde Samara, og min (nye) ven Zubin ude og spise pizza. Derefter tog vi til et møde på en skole (den pige skole som Gossip girl er baseret på). Til mødet diskuterede vi steotypes om mænd og kvinder fx. alle mænd er atleter el. ingen kvinder kan kører biler. 
Der var 100 unge fra rundt omkring forskellige skoler på Manhattan. Det var et ret interessant møde, der var både nogle fornuftige kommentarer og nogen som overfladiske. 
Vi tog derefter hjem til en pige, som også går på Columbia prep. Hun boede i en pent-lejlighed lige ud til Central Park East. Det var den sygeste lejlighed, med højt til loftet osv.. Men noget jeg har lært her i den sidste tid, at materiale ting ikke betyder noget. For eksempel Sophie havde alt, men hun virkede ret ensom. Jeg fik også et ret dårligt indtryk af hende, da hun bare sige det hun tænker, tror hendes problem er hendes attitude. (Man skal kun sige ting, hvis de er relevante el. søde.) Udover det havde jeg en dejlig aften. 

Lørdag formiddag kørte vi til stalden. Lige pludselig synes jeg at Kærgården ligger tæt på, da det tager op til 45 min at kører til West Chester Twin lakes farm. 
Jeg fik spring undervisning  på "Sophia" en pony, jeg er ret glad for at ride hende, da hun er fremadgående og hendes gangarter er super. 
Men hvis jeg skal blive ved med at ride hende, skal jeg ride 5 gange om ugen, så meget tid har jeg ikke til det. Så har valgt at takke nej til det, for ellers har jeg slet ikke tid til et social liv el. andre aktiviteter. Så regner med at skullel ride 2-3 gange om ugen istedet, da jeg også rider på et girl team. 
min aften var ikke så spænede da jeg så filmen "Letters to Iwo Jima." 
Den varede i 2 timer og 15 min, folk siger den er god, men det er jeg ikke enig med. Jeg kan godt se at den viser godt, hvordan soldaterne oplevede krigen og hvor meget de ofrede. Også hvordan de japanske soldater var disciplineret, hvilket var helt umenneskeligt. 

I dag tog med fan bussen ud og supported Columbia girl soccer team, som var på Riversdale skole. Riversdale er en flot skole, som ligger oppe i Bronze. 
Det stod 0-0 indtil  de sidste 5 min af kampen, hvor Columbia scorede! Så der var stor jubel, da de nu er videre til semifinalen. Det var også en smuk dag i dag. Og om aften tog til stalden, hvor vi red quadrille. 


Zubin og Samara:) Det var nogle lækre pizzaer.
Kedsomhed lørdag aften.

En mindre sne storm i NYC gader. 
Sophia. 

ja, jeg var rent faktisk til en fodbold kamp.
Jessie:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar