søndag den 4. november 2012

Procrastination


Søndag

I Youth gruppen i dag var hoved ordet procrastination, som betyder udskydelse. Grunden til at jeg poster det på min blog er, fordi jeg føler lidt at jeg har slappet lidt for for meget her den sidste uge, dvs udskudt de produktive ting på min dagsorden. Men man lever vil kun en gang? 

Jeg var ude at løbe nede ved East River. 
Da jeg kiggede op og så den flotteste blå himmel, jeg blinkede nogle gange pga. det virkede så uvirkeligt. Det fik mig til at tænkte på at det er vigtig at leve i nuet, og det her og er mit øjeblik! Hvor jeg bare skal udfordre mig selv, og få en masse dejlige oplevelser. 
Jeg tænkte også på, hvor meget jeg egentlig nyder mine løbe ture nede ved floden.
Der var også nogle fugle der fløj over mig, jeg tænkte på hvor skønt det ville være, at kunne mærke vinden under ens arme og svæve over byenslandskab. Så nu ved jeg hvad jeg vil være i mit næste liv i. Jeg vil være en af dem på den blå himmel. 

Knus. 

Ps. havde en uheldig oplevelse i dag, en fugl skid på mit jakke ærme. Men så har jeg vil også prøvet det, ja man lærer noget nyt hver dag! Pas på hvor du går... Lærke

I dag var i smut forbi Uggs butikken, så jeg fik blandt andet de her støvler med ud af døren. 
Bamse støvler har aldrig rigtig sagt mig det store, da jeg synes man får en mærkelig fod i dem. Men de er så behaglige og varme, så jeg endte med at købe dem alligevel.
Det er ligesom hvis man går med løbe sko, så er det ikke for "fashion" det er for ens fødder.
I aftes, havde jeg lidt tid til overs, så jeg satte mig ned og tegnede denne her tegning. Inspireret af min venindes (mie's) stjerne Miller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar