fredag den 16. november 2012

Feel the atmosphere



En grå dag, på den fede måde!

Hey guys!

Idag har jeg ikke lavet det store, men hvem siger der skal ske noget hver dag? 
El. der skete noget for jeg hyggede mig nede på Starbucks med en bog "Wise Blood." som skal læses til på mandag (engelsk). Atmosfæren var unique derinde, så jeg blev lidt tid efter jeg havde læst færdig, hvor jeg bare kiggede ud i luften og nød atmosfæren (haha i'm a loner). 
Jeg faldt i snak med et dansk par fra Århus, verden er lille. 
Da jeg kom hjem havde jeg frihed til tidsfordrivelse på facebook og blogs på computeren, jeg læste blandt andet en masse af de andre YFU's studenters blogge. 
Det er rigtig spænede at følge med i hvad de andre oplever, fordi de er i samme situationer som mig. 
Ps. fik også manicure i dag, en rigtig thanksgiven farve (orange.) Thanksgiven er på torsdag, så på tirsdag tager jeg et smut til South Carolina med familien.  

Igår var jeg med Sophie og Zubin inde og se Breaking Dawn, ankom kl. 9.30 og var hjemme kl.1 om natten. Fordi der var så lang vente tid og så mange reklamer, selvom vi havde købt billetter. Jeg synes personligt at den var rigtig dårlig, men jeg syntes nu heller ikke rigtig om bogen. Da jeg tvang mig selv til at læse den færdig, fordi jeg ville vide hvordan hele serien endte. Den var så kedelig, at jeg var ved at falde i søvn i midten af filmen. Men slutningen var meget sjov, for folk huede og klappede, når de forskellige døde. Så det var virkelig fedt at være en del af twilight fansene, for en aften. 

Imorgen skal jeg til kirke thanksgiven, hvor vi skal spise en masse amerikanske retter. 

Jule stemning.
På min løbe tur:) så smukt.
Men Zebra fra painting and drawing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar