fredag den 2. november 2012

Strike!

Bowling - Times Square

I aftes tog jeg med kirke Youth gruppen, til et bowling center. 
Jeg var fantastisk dårlig, kom på en sidste plads MEN jeg fik en strike! 
Det virker så nemt at kaste en kugle mod nogle kegler, men i virkeligheden er det så svært. For når man har kastet kuglen, har man ingen kontrol over bolden længere. 

Er begyndt at se How I met your mother, og det er helt vildt sjovt! Forstår ikke at jeg har set det noget før. 
For det gode ved den her serie er, at man lærer noget i hvert afsnit. Fordi de sige sandheden lige ud, for eksempel "okay det skal jeg nok ikke gør" 
el. "aww, that makes sense." Så jeg er rimelig opslugt af det. 
Grunden til jeg ikke har set det noget før, er nok fordi jeg følte at jeg "cheated on Friends."    

Knus. 







Luca, er en ven af familien. Han kommer og besøger os tit i hverdagen.


Youth gruppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar