torsdag den 1. november 2012

A piece of cake

Kage! 

Skolen var lukket (igen:). 
Så min dag flød sammen til en kage, bogstavligt talt. Min dag gik med at løbe nede ved East river, lave intet og se det sidste afsnit af Desperate House Wives sæson 8. 
Det virkede som om i de sidste afsnit, at de bare ville proppe så meget som muligt ind i afsnittene, også afrunde det hurtigt. 
Nu har jeg fulgt med i den her serie siden 2005, så var lidt skuffede at det endte, på den måde, men det synes man vil med alt der ender. 
Det var ikke fordi jeg fulgte intens med til sidst, eller jo de sidste par dage (havde ikke skole). Men da jeg var lille plejede jeg at se sæsoner om og om igen. For det var min ynglings serie, men efter sæson 4 blev det lidt for langt ude. 
Tilbage til den rigtig verden: Vejret var rigtig efterårs dejligt, med en kold tør vind og solskin. 
Så det har været super dejligt, bare at slappe af hele dagen. 


Enya hjalp mig med at lave kage/tærten.
Elsker chokolade. 


Fransk flash cards
Snakkede med min ven Rasmus (DK) og med min veninde Mie:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar