onsdag den 31. oktober 2012

Halloween!

Trick or treat! 

Vandrede fra 61st york east til 91 central park west, det var så langt! Det tog omkring 1 time og 30 min. (Men Alexander holdte mig med selskab, så det var okay) 
Det bedste var nok, da jeg fandt ud af at jeg kunne havde sparet en masse tid, Ved at krydset indover central park GREATNESS!. Ja, jeg er ikke den bedste til at finde rundt her i New York. 
Heldigvis var jeg heldig at få en taxa efter de 90 min, for trafikken var crazy (efter orkanen.) 

Jessie og jeg mødtes med Natalie og Jackie, de prøvede at finde kostumer i sidste sekund. 
Vi tog derefter en taxa hjem til mig, hvor vi mødtes Alex og Liana, som også er fra Columbia prep.
Vi startede på 41 etage og endte på 1 sal, det tog ca 90 min. Det var så underholdene at gå dør efter dør trick or treat. Jeg fik så meget slik, som jeg nok ikke får spist. 
Det ville være bedre hvis det var is man fik, men det er nok ikke den bedste idé at få øset is op i den pose...
Senere på aften besluttede Jessie, Alex og jeg at gå til en biograf på 86 gade. Siden det er Halloween valgte vi en uhyggelig film (Paranormal activity 4.) 
Jeg må indrømme at jeg sprang nogle gange op af sædet, mens mit hjerte skippede et hjerte slag. 
Det har været en dejlig oplevelses fyldt dag.

Jeg har en god nyhed skolen er lukket imorgen og fredag, dvs jeg ikke har været i skole hele den her uge, hvilken frihed. (Tak Sandy!) 

Jeg håber i havde en dejlig Halloween! Med en masse slik. 
Knus. 


Enya's kostume!
I taxaen på vej hen til mig. 
Kaninen. 



Liana!
Trick or treat?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar