lørdag den 27. oktober 2012

Weekend!

The perks of being a wallflower



Var inde og se denne film med min værts søster, i går aftes. Filmen var virkelig over drevet god. Det er den samme fantastiske instruktør, som har lavet "Juno". Jeg elsker hvordan hun går i dybden med de enkle, simple ting i livet, og hvordan hun viser at musik føre mennesker sammen. 
filmen er virkelig inspirerende, for den viser mange aspekter af livet, lige fra mentale tilstande, til homoseksuelle problemmer. 
Det er blevet en af mine ynglings film. Så hvis du skulle få lyst til en biograf tur, kan denne film anbefaldes. Den fik mig til at forundre, tænke, grine og græde igennem hele filmen!
Jeg gik ud af biografen med følelsen af, at jeg havde lært noget nyt. 

Lørdag morgen snakkede jeg med mine forældre, det var hyggelig at snakke med dem. 
Efter tog jeg ned og løb ved East River. Der var så mange løber der trænede, fordi der er et NYC marathon om ca. 2 uger. 
Vi gik ud og fik frokost ved Lenny's, det var første gang jeg var der. De har et sindsygt godt koncept, med at man selv vælger mellem mange forskellig grønsager og råvarer, Også blander de det for en. Det var rigtig lækkert og der var nok til to måltider. 
Enya og jeg tog ud og købte Halloween kostumer, for vi skal begge ud og "trick and treat" på onsdag.
Jeg mødtes med to søde udvekslingsstudenter fra YFU ved Central Park, vi gik  lidt rundt i Times Square.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor meget energi alle de skærme bruger på bare en dag. 
Så hvis Sandy orkanen rammer NY, vil alt elektriciteten gå. 
Times Square vil komme til at se helt nøgen ud, men vi vil spare en masse energi (se det på den lyse side). 

Om aftenen tog jeg med familien ud og spiste sushi og efter tog vi til et musical  "Annie" på Times square. Det var et virkelig godt show, skuespillerne havde virkelig talenter. 
Jeg er kommet helt til at elske musicals, hvilket jeg ikke altid har gjort. 

De siger at orkanen vil ramme NYC søndag aften, det bliver spændene om det sker. Jeg håber lidt på det, for så vil vi ikke skulle i skole på mandag. Dvs så kan jeg  sove og lave lektier (muhaha). 

Knus.  


59th and 5th
Caroline, Ina og mig m&ms butikken.

Jeg fyldt min poses bund. Men der var folk der nærmest fyldte deres poser til top, og det var ikke små poser tro mig. 

Casual.
I teatret.
Folk myldre til butikkerne, hvor de køber ind som sindsyge. Pga orkanen vil slukke elektriciteten og muligheden for at købe ind. Det er ret utrolig, for det kommer nok højst til at varer to dage. På billedet er der nok mad til mindst 2 uger (haha). 
Enya's veninde Kai fyldte 14 år (TILYKKE) hele restauranten sang for hende!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar