onsdag den 24. oktober 2012

Efterår

Apple picking 

Søndag eftermiddag kørte jeg med Jessie og hendes far, ud på landet for at plukke æbler. 
Vi var virkelig heldig med vejret, for solen skinnede og vinden var ikke kold. 
Træerne har nu fået de flotteste rødlig, orangelige, gullige farver! 
Det er virkelig et syn for sig selv. NATUREN 
Fik smagt min først apple doughnut, normalt kan jeg ikke lige donut, men den her smagte faktisk godt. 
Der var en masse mennesker ude at nyde det dejlige vejr, med at plukke æbler i æbleplantagen og vælge græskar. 
Jeg sætter pludselig meget mere pris på naturen, eftersom jeg bor inde i byen. For der var så stille, at man kunne hører vinden. 
Vi kørte hjem med bilen fuld af æbler og græskar, og med et stort smil. 
I bilen hørte vi dansk disney musik, det var så sjovt at høre dem prøve at synge dansk. For de kan slet ikke udtale ø,å,æ og i det hele taget bare danske ord. 

Knus.



Jessie



Nu er det snart halloween!
I
In the middle of nowhere.. 


A little fellow




I fredags var jeg på Metropolitan museum med Emilie og hendes familie.
Det er virkelig fascinerende, hvor meget kunst de har inde på det museum.
Efter vi havde vandret rundt i de mange forskellige rum i ca. 3 timer, tager vi til Times Square. Mens vi prøver at finde to taxaer, bliver vi tilbudt en tur i en limousine. Så det siger vi ja tak til.
Det var en en rigtig hyggelig aften med Emilie og hendes familie.
(Tak for to super dage, Emilie, Anine, Sophie, Kirstine, Mariane og John.)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar