mandag den 29. oktober 2012

Hurricane Sandy

The calm before the storm.

Væggene knirker, lamperne ryster og vinden suser. Ja orkanen er kommet indover New Yorks skyskraber. Lige nu sidder jeg inde på mit værelse, alting er lidt unormalt, for vinduerne ryster, lysene blinker og tv'et køre med news. 

Denne dag har underlig speciel, for skolerne har haft lukket og alting har været mærkelig stille. Så jeg brugte det meste af dagen, på at læser lektier og se Desperat House Wives. 
I formiddags var jeg et smut nede i fitness rummet, som var proppet med mennesker, fordi alle havde fri og tid til at gå ned og træne. 
I løbet af dagen har jeg fået en masse søde beskeder fra min familie og venner (tak, fordi i tænker på mig, jeg er i god behold.) 
Jeg har også fået en masse spørgsmål, om hvordan vejret er. 
På det tidspunkt blæste det kun lidt og regnede, så hvis jeg fik stilledet spørgsmålet igen ville det være et helt anderledes svar.

Men ellers har aftenen været meget hyggelig. Jeg føler underlig nok at det jul, fordi det er mørkt og folk samler sig, for at få husly. 
Knus. 

Midt på dagen, da det ikke var så slemt. 

Vi sover alle sammen ude i entréen, pga vinduerne. 

Vi spillede Life, det rigtig hyggeligt, selvom lampen svingede.

No school. 
Min tomme seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar