onsdag den 3. oktober 2012

Skole

+,+,+,+....+=?
Har lige haft de travleste 2 dage i skolen, fordi jeg havde en test i matematik i noget jeg knap nok havde lært. Oven i det havde jeg også en engelske bog der skulle læses + en aflevering til bogen. men det var ikke nok for så havde jeg også anatomi, fransk, volleyball og en stor opgave i historie, så kom lidt sent i seng. 

Men i dag ken jeg heldigvis lige nå at trække vejret, til resten af ugen. 
Igår var jeg ude at spise med familien "Del Fraces", 
Min værts mor havde nemlig fødselsdag! (42 år). 
Lige nu venter jeg på at køre i skole, himlen er ret sløret pga. tåge, jeg kan ikke engang se enden af the Queens Bridge fra mit vindue. 
  
Knus 
Ps. Jeg skal nok opdatere min blog med min oplevelse fra i lørdags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar