fredag den 28. september 2012

Dansk mad!

Så er der serveret!

Kom hjem kl. 19.30 fra volleyball træning, som havde været lidt lang. 
Men fik hurtigt mixed nogle retter sammen, så jeg endte med: en brun sovs der ikke var brun, nogle frikadeller der var af kyllingekød, grønsager og kartofler. 
Grønsagerne og kartoflerne var nok det mest vellykket (haha), var ret overrasket at den her brun/grå sovs smagte ligesom brunsovs, det så bare lidt forkert ud med den lidt grå overflade. 
Men med hensyn til alle mine kompromisser med maden, var ende resultatet godt! 
For min værtsfamilie elskede det, jeg ved nu ikke om det var pga jeg havde lavet det. 
Men hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. Så vil bare leve i den tro at de elskede det! 
(De ved jo heller ikke, hvordan den danske ret rigtig skal skal smage). 

Det var lidt fra her fra
Knus. 

Se det ligner rent faktisk frikadeller!


Kig lige godt på sovsen til højre, den er kun lidt misfarvet.
Forresten blev nød til at bruge noget champignon sovs, for det var brunt. Men vidste ikke rigtig hvad det var, så satsede på at det var okay. 
Jeg forklarer lige hvad det er jeg har lavet, og jeg sagde også at de spiser meget af det her i Jylland. 
(Det er mit indtryk)


      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar