onsdag den 3. oktober 2012

A healing day!

In one day.

I Lørdags havde jeg en af mine fedeste dage! Vågnede nemlig sent (ca.10), som jeg ikke har gjordt i lang tid. 

Løb nogle blokke væk, for jeg skulle mødes med en veninde fra volleyball holdet kl. 13. Vi shoppede i nogle timer og afsluttede lækker med en frokost, og en is. 

Jeg kom næsten kun lige ind af døren, da jeg allerede skulle videre igen til the West side, hvor jeg skulle møde tre veninder. 
Vi skulle nemlig til NYC Global festival, var så spændt. 
Før vi kunne komme ind i det område, som var lidt tætter på scenen skulle købe nogle billetter. Så vi stod udenfor parken, hvor vi prøvede at købe billetter fra random mennesker. 
Vi endte med at betale 2 billetter for 100 dollars også fik vi 2 billetter gratis! Så det var jo helt perfekt, da vi var fire piger. 
(jeg har aldrig stået i sådan en situation, hvor man råber "extra tickets?" til random mennesker.) 

Humøret var i top, stod og dansede fjollet sammen med en masse af mine (nye) venner, mens vi hørt The Black Keys, Foo figthers og Young Neil. 
Det var virkelig en oplevelse i sig selv bare at være i et fællesskab, midt i den store mængde af mennesker. 
Efter koncerten tog vi til et sushi sted, hvor vi hurtig bestilt en masse. 
Vi afsluttede aftenen i en penthouse lejlighed, hvor vi så "Mean Girls". 

Efter de her uger har jeg fundet ud af, hvor meget venner og familie egentlig betyder for en (Mere end du selv tror). 


A great day! 
Se jeg købte post kort!
Starten af koncerten.
Jessie og mig! 
Har taget billederne med min Iphone, så de er ikke perfekte:) men det her billed give dig et godt indtryk af situationen.
Natalie og mig!

Jessie og Chad


Chad, Jessie og Charlie btw Charlie, har snakket John Mayer og boede i samme bygning! er så jealous.
Søde Natalie
Der var overdrevet mange mennesker!


Jackie og Jessie:D
Sushi!

Lynn's fødselsdag :) Tillykke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar