søndag den 14. oktober 2012

Se hvad jeg fandt på 16 east 32street


Nu hvor jeg ikke kan komme til DK, kommer DK til mig.

Mødtes med min ven (Burns) fra Danmark! i dag, det var sindsygt mærkelig at snakke dansk midt i NY's gader.
Vi tog et smut forbi Starbucks, og derefter Subwayen hjem til mig. 
På vej hjem tog vi ind i en kæmpe slik butik Dylan's Candy store, som er vildt kendt pga der har været mange kendte og blandet slik poser og skrevet autografer på det de havde blandet, det var udstillet i butikken.
Der var seriøst alt slik, slik som du slet ikke engang ville kunne forstille fandtes. 
Vi endte med at gå ud med en pakke Harry Potter jelly beans, som smagte af bogstavligtalt af bræk, røgne æg, jord osv.. 
Men det var ret sjovt, for vi træk nogle forskellige hver og smagte på dem. 
Jeg fik blandt andet en med bræk smag, så jeg var nærmest ved at brække mig af det! (haha) 
Hver af de her jelly beans var en oplevelse for sig selv, det er utroligt at man kan få slik til at smage sådan. 

Jeg viste Burns vores lejlighed, og mit værelse. Han var total fascinerede af udsigten og lejligheden, så han satte sig på en stol i mit værelse og bare stirrede ud på east river og the queens bridge. Det var helt vildt mærkelig at han var her i mit værelse, det var som om to af mine verdener klaskede sammen. 

Efter tog vi et en gå tur ned til East river, hvor vi lige updaterede vores liv til hinaden. 
Han er nemlig taget på Ryslinge Efterskole i det her år, det lød som om han havde den bedste tid i hans liv. 

Knus.

Empire State building. 




I supermarked.
Her venter vi på Burns forældre.
East River.
I går var jeg til YFU orienterings møde, med mine værts forældre.
Der var 10 andre udvekslingsstudenter, fra alle mulige steder i verdenen blandt andet Japan, Kina og Tyskland.
 


     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar