lørdag den 20. oktober 2012

Live in the moment

Godmorgen! 

I løbet af dagen fik jeg; redet, lavet lektier, taget i Central Park og til Brooklyn.  
Det var virkelig varmt udenfor, så jeg fik muligheden for at bruge min nye nederdel. 
Det var den skønneste dag, med solen højt på himlen og en masse glade mennesker på gaderne, så det hjalp en del på min træthed.

Fik gået en dejlig tur rundt i Central Park med min værts søster, hvor vi blandt andet fik set en masse friske mennesker løbe i højt humør. 
Efter kørte vi til stalden, hvor vi begge fik undervisning. 
Senere på dagen kørte min værts far Jessie og jeg til Brooklyn bridge, hvor vi skulle mødes med Chad.
Vi havde planlagt at spise NYC bedste is, så vi stillede os pænt i den lange række, som var 100 kilometer lang. 
Jeg brugte den lange ventetid på at lære Jessie at sige "rød grød med fløde," det var så overdrevet morsomt.

De har seriøst jordens bedste hjemmelavede is med chokolade sovs, i Brooklyn. 
Før Chad kunne nå at finde os, havde vi hurtigt fået spist vores banana split. 
Så han fik lov til at nyde sin smeltede is alene. 
Vi fulgte Jessie til stationen, fordi hun skulle tilbage til Manhattan, pga hun skulle passe nogle børn. På vej hen til stationen, fik vi set en masse af de hyggelige gader. Der er så anderledes fra Manhattan, der er ikke alle de høje bygninger, og atmosfæren er unik. Jeg kan virkelig godt lide den her del af byen. 
Vi talte også kameraer, for folk havde nærmest alle kamera med, for at tage billeder af dem selv foran Brooklyn bridge, men det var forståligt pga der var den vildeste solnedgang. 
Det var virkelig hyggelig at slentre ned af de fyldte gader. Vi kom blandt andet forbi den sejeste "peace bus". Hvor der var skrevet en masse citater on love og peace. 

Efter Jessie tog afsted, tog Chad og jeg hen til Brooklyn bridge. Vi gik halv vejs, da vi også skulle nå at spise. Det overraskede mig vildt meget at han ikke havde gået på broen før. Da han bor i Brooklyn og går på Columbia prep på West side (manhattan). Selv jeg har nået at gå på broen på de 6 uger ejg har været her, og han har haft hele sit liv til at gøre det.  
Fik oplevet en anden side af New York! 
Man oplever(lærer) noget nyt hver dag!:)

Knus.
Den bedste is ever!
Take it all in
A cliché.








Kindness to everyone! no exceptions.
Love is beautiful.



Be kind to people.

Det kan aldrig blive for fint til en hotdog!

Solnedgangen:) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar