tirsdag den 4. september 2012

Volleyball

Hold pulsen oppe!

Hoppede ud af sengen, også ned i træningsrummet. Jeg løb 20 min og gik i 20 min, på løbebåndet. Det er de samme løbebånd som de har i Fitness World i Lyngby, så jeg kendte dem godt. Forskellen er bare, at der ikke går mennesker forbi, som glor ind på en. Og luften ikke var fyldt af sved lugt, for var alene derinde.

Efter tog vi en taxa til en butik, som solgte parpir, blyanter og andet man bruger i skolen. Det var en virkelig stort, som alt andet herovre. 
Vi gik en rute til Enya's skole, som lå ret tæt på min. 
Efter mødte jeg op i Columbia prep's gymnastik sal, til min første volleyball træning. 
Jeg er på et begynder hold, for jeg har aldrig spillet. Vi trænede fra kl. 15-18, så det var hurtige 3 timer! 
Pigerne er rigtig søde, og åbne. Der var mange af dem, som troede Denmark var i Australien. Men det var fedt at møde nogle elever fra skolen. 
Imorgen skal jeg møde en dreng fra skolen, før min volleyball træning. 
Han vil fortælle mig lidt om livet skolen, og hvordan det er at gå på Columbia prep. 

Den her dag har været rigtig fed! Glæder mig så meget til første skole dag på torsdag!

Knus. 

Morgen!
Føler mig sund.
Enya udenforan sin skole. 
Stephen Gaynor School west side (Enya's skole).

Nogle steder er grønt herinde i byen. 

Skolen jeg starter på torsdag, kan ikke vente!

Volleyball hallen. 
Klæd om rummet.
Nogle af pigerne fra volleyball holdet:)

klar til skole start!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar