mandag den 3. september 2012

Guess what?

Tøm dine lommer.

Startede dagen ud med at hoppe ned i mit nye løbe tøj, det hele matchede og føltes let. Puttede musik i ørene, mens jeg ventede i elevatoren. Jeg løb i ca. 20 minutter, og gik 10 min. 
Deres fitness rum er virkelig stort, med en hel masse store elektroniske maskiner. 
Vi planlagde vores dag over morgenmad, som bestod af frugt, og æg. 
(Føler mig helt sund her over).

Alting ligger så tæt på lejligheden, man kan bare gå rundt til steder, det er så fedt og let. 
Så vi gik hen til Urban outfitters, hvor jeg hurtig fandt en skoletaske. 
Den næste butik var Bloomingdales, som ikke lå langt derfra. Føler allerede at jeg kan finde hjem, så det er meget rart at jeg har en lille fornemmelse hvor jeg er. 
I Bloomingdales fik jeg 4 bluser, 4 bukser og 3 par sko, så det var en del. 
De gør meget ud af at gøre klar til skole, helt nyt tøj, taske og andet. 
Jeg er rigtig glad for alle mine ting, men det er nogle andre prisklasser de køre herovre.

Bare følelsen af at gå ind i den her pizza restaurant, var bare amerikansk. 
Mens vi ventede på maden, fik jeg skrevet ned med min værts mor, hvilke fag/klasser jeg skal have i skolen.
Nu mangler vi kun en smule til skolen, som vi køber imorgen efter min første volleyball træning! Glæder mig så meget!!!

Knus.


Vågnede i dag af Coco's lyde (små griselyde, og snorken). Det var ret sødt, selvom det var lidt tideligt. 
Butikken Aqua, hvor jeg blandt andet fik en kashmir trøje.
Det hyggelige pizza sted.
Vi snakkede også om highschool i US
John var fodbold hold kaptajn, mens Lynn var den kloge. Det var ret sjovt at høre om deres skole år.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar