onsdag den 12. september 2012

Here we go

Hverdagen 

Jeg er stadig ved at finde hverdags rytmen. 
Det er lidt svært at jonglere med nye lære og lærer metoder, nye fag, volleyball træning, nye venner(finde dem man klikker med), familie, dans, ridning og det hele skal ske på engelsk! Ja det er lidt af en balance gang på en tynd tråd, hvor man skal passe på hvor man sætter sine fødder. 
Det der nok tager det meste af min energi på dagen er, at jeg skal være åben og tænke lige en ekstra gang før jeg taler. 
Det føles som om din hjerne lige bliver vriddet en ekstra omgang, for det er amerikansk engelsk. 
Nogle gange har du bare lyst til at lukke ørene, også bare bevæge dig ind i din egen tom gang.

Min rytme lige P.T.  er at jeg tager i skole også er dagen fuld igang! Også køre dagen bare, med følge det daglige skema.  
Lige nu knokler jeg for det meste med, at kunne forstå og huske fag termerne i de forskellige fag. 
Jeg føler allerede, at jeg har lært en masse. Har ikke engang styr på tiden, for det hele køre bare der ud ad, som et tog, hvor du enten kan vælge at stige på eller stå af. -Nogle gange er det lidt fristende at stige af)
Den her tid har været lidt ligesom en stor boble fyldt med nye indtryk, ja det føles som 100 år siden at jeg stig på flyet, selvom det er præcis 2 uger siden (hvis jeg husker rigtigt).

I dag var jeg også til min første "Art appreciation". Jeg syntes rigtig godt om denne her klub, for du tager ud og ser kunstudstillinger. 
Alle dem der har meldt sig i denne her klub, er også interesseret i en form for kunst. Vi har også ugens kunstner, hvor en fra klubben præsentere en kunstner, de enten hader, synes er mærkværdig eller elsker. 
Jeg synes det er rigtig spændene at høre andre meninger, og der ved diskutere kunst.    

Jeg har været 5 dage i skole, hver dag lærer jeg nogle nye elever at kende. For man støder ind i mange forskelllige elever bare på en dag, da man skal gå fra hver klasse til en anden.
Så jeg er godt på vej til at finde min plads i hverdagen. 

Jeg håber at i alle har det godt!
Knus. 

Ps.
Sorry, jeg ikke lige har opdateret bloggen, men har ikke lige haft overskud med alle de nye ting. 

Har desværre heller ikke haft tid til at tage nogle billeder.
Men rejser til Florida på søndag kl.9 us tid, hvor vi skal i Disneyland!
Så der vil med sikkerhed komme nogle fede billeder ind på bloggen. 

Så i må lige nøjes med mig og et lidt ældre billed fra Times Square! All I got for this time. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar